Kan man hade sin mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Anonym trådstarter

November mamma <3 skriver:

Lyder ret voldsomt at i direkte "hader" hinanden, måske noget par terapi ville være godt? Normalt ville jeg skrive at i ikke burde være sammen når i har det på den måde overfor hinanden, men når du skriver han er din mand, og at i har et barn sammen ville det være bedst at få det til at fungere og få gnisten tilbage igen, for det har vel ikke altid været sådan.

Håber en finder ud af det, lige et knus herfra.. 

ja det ved jeg, men det er virkelig den følelse jeg har, mest fordi jeg føler han tager min glæde som halvnybagt mor fra mig ved at gøre mig ked hele tiden og føler mig som elendig mor når jeg er ked og frustreret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Ja, man kan godt hade sin mand.. Men så skal man vist ikke være sammen... Det virker som om du overhovede ikke er særlig lykkelig. Du får lige en kæmpe 

Du har ret.

Anmeld

9. november 2011

lycly

Anonym skriver:

ja det ved jeg, men det er virkelig den følelse jeg har, mest fordi jeg føler han tager min glæde som halvnybagt mor fra mig ved at gøre mig ked hele tiden og føler mig som elendig mor når jeg er ked og frustreret.

Nu kender jeg dig ikke, men 1 ting er sikkert: Alle nybagte mødre fortjener at være lykkelige. Et barn er det bedste der sker i ens liv, og det er der ingen der skal have lov at ødelægge. Heller ikke faren til barnet..

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

Jeg hader aldrig min kæreste .. Men jeg kan da godt hade ting han gør eller siger

Synes I skal snakke tingene igennem ! Evt. med en der ved noget om det (:

Anmeld

9. november 2011

Lisbeth85

Har ikke hadet nogle, som jeg har været sammen med... muligvis efter hvis de har behandlet mig ringe, men aldrig sammen med dem.  Herhjemme snakker vi om tingene. Råber aldrig, men snakker bare. Og vi kan finde på at få grineflip, når vi virkelig er tæt på at komme op og koge lidt... griner, snakker og så er det ude af verden.

Had er et stærkt ord. Håber aldrig jeg vil hade ham, som jeg lever og ånder for

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Har ikke hadet nogle, som jeg har været sammen med... muligvis efter hvis de har behandlet mig ringe, men aldrig sammen med dem.  Herhjemme snakker vi om tingene. Råber aldrig, men snakker bare. Og vi kan finde på at få grineflip, når vi virkelig er tæt på at komme op og koge lidt... griner, snakker og så er det ude af verden.

Had er et stærkt ord. Håber aldrig jeg vil hade ham, som jeg lever og ånder for

Tak for dit svar, for har tit tænkt på om alle mænd er sure og hidsige? Det tror jeg mine kærester altid har været, og så kan det jo ikke betale sig at tro man kan finde en der behandler en godt hvis det ikke findes. Men som min mand siger, så er det måske mig der er noget galt med, og ikke mine kærester.

Anmeld

9. november 2011

Harkkert

Anonym skriver:

Eller er det helt unormalt?

Synes han er skide irriterende.

Han synes jeg er skide irriterende.

Han skælder ud og skælder ud, og jeg glemmer at rette mine fejl, altså dem han skælder ud over.

Jeg glemmer at smide tomme toiletruller ud fordi vores baby kalder på mig.

Han brokker sig til sundhedsplejersken og siger jeg ikke stoler på ham og lader ham passe vores barn.

Jeg render rundt og laver alt md baby, hvis han overtager skal jeg alligevel komme rendene fordi han skal have hjælp til dit og dat.

Så kan jeg jo ligeså godt gøre det selv.

osv osv osv.

Og ja, føler jeg hader ham mere og mere for hver dag der går.

Føler han gør mig til en dårlig mor, gør jeg selvfølglig selv, ved at være i en evig tilstand af sorg vrede og fortvivelse.

Jeg er ulykkelig fordi jeg får skældud hele tiden, han vil ikke snakke om tingene, jeg bliver vred over at blive behandlet sådan og fortvivlet over hvordan det hele skal gå.

Det skulle jo være os for evigt, men føler mig som en dårlig mor, når jeg aldrig er glad længere en de 5 min. der går for han er åndsvag igen.

Er drænet.

uhh hvor kunne det have været mig der skrev det du skriver der..

jeg havde det på samme måde for en måneds tid siden.. men så kom jeg i tanke om at jeg havde hørt at der på kommunen er noget der hedder "børne- og familie center" hvor man helt gratis kan få hjælp til parforholdet og der er ikke noget der bliver skrevet ned, det vil sige at de har det ikke på jer at i har haft problemer..

jeg syns du skal overveje dette for det er alligevel ægeligt at skulle gå fra manden uden at have prøvet alle muligheder for at blive sammen..

held og lykke til jeres lille familie 

Anmeld

10. november 2011

aarhusmor

man kan sagtens hade sin mand, men kun for en kort stund, så går det over igen. Det gør det bare ikke ved jer fordi det hober sig mere og mere op.

Hvorfor er han der hele tiden?

Nå men du er nødt til at sige til ham at han skal stoppe med at kritisere for du gør det så godt du kan. Hvis han vil hjælpe, så kan han smide toiletrullerne ud.

Du er også nød til at overlade ham jeres barn og stole på ham. F.eks. gå en tur i 30 min og så kom hjem.

Jeg er sikker på at I sagtens kan finde kærligheden igen, hvis I respekterer hinanden mere. Og det er helt normalt i starten med ny baby at man har det sådan

Anmeld

10. november 2011

Jonatansmor

Jeg kan hade kæresten helt ind i det inderste af den dybeste afkrog af min sjæl. Har sommetider lyst til at tage ham og flå ham istykker.

Men det går altså forholdsvist hurtigt over igen - gør det ikke det, er det vel et problem der er til at tage og føle på?

Jeg gad ikke blive irettesat konstant, jeg ville bede ham om at lukke indtil han havde regnet ud at være alene med baby der intet kan selv.

Vise demonstrativt at jeg da stolede på ham og efterlade ham med baby en eftermiddags tid.

Sommetider fatter man det først når man får det ind med en spade - efter en eftermiddag fyldt med umulige gøremål (som at få lov til at tisse i ro og mag) er han muligvis mør nok til at lytte?

Anmeld

10. november 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Tak for dit svar, for har tit tænkt på om alle mænd er sure og hidsige? Det tror jeg mine kærester altid har været, og så kan det jo ikke betale sig at tro man kan finde en der behandler en godt hvis det ikke findes. Men som min mand siger, så er det måske mig der er noget galt med, og ikke mine kærester.

Hmm, du skriver at alle de kærester, som du har haft, er sådan? Så er det jo ikke dig? Hvis dem omkring dig er hidsige, hvorfor er den så gal med dig? Det lyder jo netop til at du vil løse det hele, så tror da ikke det er dig, som den er gal med ? Kan bare være du tiltrækkes af den type - hvem ved?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.