Anonym skriver:
Eller er det helt unormalt?
Synes han er skide irriterende.
Han synes jeg er skide irriterende.
Han skælder ud og skælder ud, og jeg glemmer at rette mine fejl, altså dem han skælder ud over.
Jeg glemmer at smide tomme toiletruller ud fordi vores baby kalder på mig.
Han brokker sig til sundhedsplejersken og siger jeg ikke stoler på ham og lader ham passe vores barn.
Jeg render rundt og laver alt md baby, hvis han overtager skal jeg alligevel komme rendene fordi han skal have hjælp til dit og dat.
Så kan jeg jo ligeså godt gøre det selv.
osv osv osv.
Og ja, føler jeg hader ham mere og mere for hver dag der går.
Føler han gør mig til en dårlig mor, gør jeg selvfølglig selv, ved at være i en evig tilstand af sorg vrede og fortvivelse.
Jeg er ulykkelig fordi jeg får skældud hele tiden, han vil ikke snakke om tingene, jeg bliver vred over at blive behandlet sådan og fortvivlet over hvordan det hele skal gå.
Det skulle jo være os for evigt, men føler mig som en dårlig mor, når jeg aldrig er glad længere en de 5 min. der går for han er åndsvag igen.
Er drænet.
uhh hvor kunne det have været mig der skrev det du skriver der..
jeg havde det på samme måde for en måneds tid siden.. men så kom jeg i tanke om at jeg havde hørt at der på kommunen er noget der hedder "børne- og familie center" hvor man helt gratis kan få hjælp til parforholdet og der er ikke noget der bliver skrevet ned, det vil sige at de har det ikke på jer at i har haft problemer..
jeg syns du skal overveje dette for det er alligevel ægeligt at skulle gå fra manden uden at have prøvet alle muligheder for at blive sammen..