Kan man hade sin mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Eller er det helt unormalt?

Synes han er skide irriterende.

Han synes jeg er skide irriterende.

Han skælder ud og skælder ud, og jeg glemmer at rette mine fejl, altså dem han skælder ud over.

Jeg glemmer at smide tomme toiletruller ud fordi vores baby kalder på mig.

Han brokker sig til sundhedsplejersken og siger jeg ikke stoler på ham og lader ham passe vores barn.

Jeg render rundt og laver alt md baby, hvis han overtager skal jeg alligevel komme rendene fordi han skal have hjælp til dit og dat.

Så kan jeg jo ligeså godt gøre det selv.

osv osv osv.

Og ja, føler jeg hader ham mere og mere for hver dag der går.

Føler han gør mig til en dårlig mor, gør jeg selvfølglig selv, ved at være i en evig tilstand af sorg vrede og fortvivelse.

Jeg er ulykkelig fordi jeg får skældud hele tiden, han vil ikke snakke om tingene, jeg bliver vred over at blive behandlet sådan og fortvivlet over hvordan det hele skal gå.

Det skulle jo være os for evigt, men føler mig som en dårlig mor, når jeg aldrig er glad længere en de 5 min. der går for han er åndsvag igen.

Er drænet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Han skælder ud og skælder ud, og jeg glemmer at rette mine fejl, altså dem han skælder ud over.

Han brokker sig til sundhedsplejersken og siger jeg ikke stoler på ham og lader ham passe vores barn.

Jeg render rundt og laver alt md baby, hvis han overtager skal jeg alligevel komme rendene fordi han skal have hjælp til dit og dat.

osv osv osv.

Føler han gør mig til en dårlig mor, gør jeg selvfølglig selv, ved at være i en evig tilstand af sorg vrede og fortvivelse.

Jeg er ulykkelig fordi jeg får skældud hele tiden, han vil ikke snakke om tingene, jeg bliver vred over at blive behandlet sådan og fortvivlet over hvordan det hele skal gå.

Det skulle jo være os for evigt, men føler mig som en dårlig mor, når jeg aldrig er glad længere en de 5 min. der går for han er åndsvag igen.

Er drænet.

Lyder ret voldsomt at i direkte "hader" hinanden, måske noget par terapi ville være godt? Normalt ville jeg skrive at i ikke burde være sammen når i har det på den måde overfor hinanden, men når du skriver han er din mand, og at i har et barn sammen ville det være bedst at få det til at fungere og få gnisten tilbage igen, for det har vel ikke altid været sådan.

Håber en finder ud af det, lige et knus herfra.. 

Anmeld

9. november 2011

Sabina92

Anonym skriver:

osv osv osv.

Er drænet.

Du får lige en krammer

- Jeg synes du skal sætte dig ned med ham og få talt om det og fortælle hvordan du føler.. Og så tage den derfra

Anmeld

9. november 2011

CS

Anonym skriver:

osv osv osv.

Er drænet.

Nu kan jeg desværre ikke svare på dit spørgsmål om man kan hade sin mand - da jeg har været alene siden jeg fandt ud af jeg var gravid... men jeg kunne simpelthen ikke forlade siden uden at sende dig et  og ja tænker at de lyder hårdt og virkelig drænene at være i dine sko!!! Så ekstra til dig!!

Anmeld

9. november 2011

lycly

Ja, man kan godt hade sin mand.. Men så skal man vist ikke være sammen... Det virker som om du overhovede ikke er særlig lykkelig. Du får lige en kæmpe 

Anmeld

9. november 2011

1012lmp

Der er ikke langt fra kærlighed til had

Men var det mig ville jeg nok sætte mig ned og snakke med ham...

Og så ville jeg lade ham gøre de ting han gerne vil... VED godt det er nemmere at gøre det selv MEN nogle gange kan mændene godt føle sig lidt overset og udenfor... lad ham deltage i det med den lille han gerne vel også selvom du skal hjælpe ham 500 gange

Anmeld

9. november 2011

Darling<3

Ja sagtens!!

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Du får lige en krammer

- Jeg synes du skal sætte dig ned med ham og få talt om det og fortælle hvordan du føler.. Og så tage den derfra

Det prøver jeg, og har prøvet mange gange, prøver at løse det, men han angriber mig igen og igen med ting jeg gør forkert. Og dt slutter altid med at han siger han ikke gider snakke og jeg sidder tilbage og føler mig endnu mere jokket på fordi jeg har åbnet mig og lade ham få talt og taget tingene til mig og så vil han ikke tage det jeg siger til sig men angriber igen og igen når jeg prøver at forklare  mig. med angriber mener jeg at hvis jeg siger ja kan godt forstå du synes det er irritrnde, skal nok gør mig endnu mere umage, og lsker dig og vil gerne at vi ikke skændes hele tide osv, så bliver han bare ved med at sige du gør dit og dat forkert du gør sådan og du er sådan. når jeg siger jeg ville blive glad hvis du ville sig tingene pænt til mig for dt såre mig at blive kritiseret hele tiden, for jeg bare at vide at jeg er syg i hovedet dum klam eller lign. Aldrig jamen det kan jeg godt forstå skat eller lign. Jo hvis jeg har været sur længe og græder og er lige ved at smide ham ud, så vil han gerne tale med mig og køber blomster og alt muligt stort.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

ChristinaS skriver:

Nu kan jeg desværre ikke svare på dit spørgsmål om man kan hade sin mand - da jeg har været alene siden jeg fandt ud af jeg var gravid... men jeg kunne simpelthen ikke forlade siden uden at sende dig et  og ja tænker at de lyder hårdt og virkelig drænene at være i dine sko!!! Så ekstra til dig!!

tak  og ja det er.

Anmeld

9. november 2011

Sabina92

Anonym skriver:

Det prøver jeg, og har prøvet mange gange, prøver at løse det, men han angriber mig igen og igen med ting jeg gør forkert. Og dt slutter altid med at han siger han ikke gider snakke og jeg sidder tilbage og føler mig endnu mere jokket på fordi jeg har åbnet mig og lade ham få talt og taget tingene til mig og så vil han ikke tage det jeg siger til sig men angriber igen og igen når jeg prøver at forklare  mig. med angriber mener jeg at hvis jeg siger ja kan godt forstå du synes det er irritrnde, skal nok gør mig endnu mere umage, og lsker dig og vil gerne at vi ikke skændes hele tide osv, så bliver han bare ved med at sige du gør dit og dat forkert du gør sådan og du er sådan. når jeg siger jeg ville blive glad hvis du ville sig tingene pænt til mig for dt såre mig at blive kritiseret hele tiden, for jeg bare at vide at jeg er syg i hovedet dum klam eller lign. Aldrig jamen det kan jeg godt forstå skat eller lign. Jo hvis jeg har været sur længe og græder og er lige ved at smide ham ud, så vil han gerne tale med mig og køber blomster og alt muligt stort.

Godt så... Synes du skal tænke dig godt om, om det er noget du vil byde dig selv og dit barn for.. ved det er hårdt sagt måske er det bare bedre uden ham, ikke for altid men bare en stund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.