Hvordan skal det tackles?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Zeus

Dansker I Holland skriver:

Haha ja Nikita kan osse være en totalt drama queen ggg...

Hvad skal det dog ikke ende med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Dansker I Holland

Zeus skriver:

Hvad skal det dog ikke ende med

HAha præcis

Anmeld

9. november 2011

K&S

Dansker I Holland skriver:

Haha ja det er da mega sjovt synes jeg Hun bliver hys her hvis hun ikke må sidde og gumle i sin sko ggg... Og hvis hun får fat i noget papir som jeg ikke vil have hun spiser, så bliver hun sur hvis hun sidder på gulvet og slår hovedet forsigtigt ned i gulvet ggg... Men hun hviner som en sirene ggg 

Jeg så lige Anton for mig...!

Anmeld

10. november 2011

Zeus

K&S skriver:

Årh de kære børn altså

Anmeld

10. november 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Cajsa er rundet det første år, og er ved at blive lidt uartig.. Og bestemt 

Hun bliver skide sur hvis hun ikke får sin vilje, og aller helst lige NU! Hun vil stadig ikke skiftes, og kan høre hvordan min kæreste hele tiden siger "ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja Cajsa" når han skifter hende, på en meget.. Ehm... "årh shit, lad nu please være med at hidse dig op" stemme, hvor jeg siger "så, lad os nu lige blive færdig først" på en lidt mere bestemt måde - uden at have ondt af hende, fordi hun skal have skiftet sin ble

Hun bliver i den grad behandlet som en lille dronning herhjemme, og hendes skrig er lov.. Og det synes jeg efterhånden er forkert! Det var i orden da hun var 6-7 mdr, men come on altså, nu har hun efterhånden regnet den ud

Den ene dag ville hun lege med Isabellas nintendo, og det måtte hun ikke. Så sidder hun og river i Isabellas trøje, mens hun skaber sig lidt, og da hun finder ud af at den ikke virker, så vender hun på en halvtredsøre, og siger lige så sødt "heeeeeeeeeej", mens hun smiler til hende..

Men er det forkert, at jeg ikke længere vil spille med på hendes.. Ja, jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal kalde det.. Hendes opførsel, når hun prøver på at skrige sig til/fra tingene? Hun har jo ikke noget sprog endnu, og kan derfor ikke fortælle tingene, men synes hun gør virkelig meget ud af det dramatiske for tiden. Og har godt nok altid kaldt hende en dramababy, men altså..

Hun kan være den sødeste lille engel, og hun ér den sødeste lille engel, men indimellem farer der satme  en djævel i hende, og det er bare der jeg ikke vil spille med længere, og hoppe og springe for hendes mindste skrig..

Men er det nu jeg/vi skal stoppe, og lade hende være hys hvis det er det hun vil være, eller skal vi vente et par mdr..?

DET lyder som Oscar  

Tror ikke der er andet for end og være bestemt og holde fast i det . Det gør vi i hvert fald

Anmeld

10. november 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

DET lyder som Oscar  

Tror ikke der er andet for end og være bestemt og holde fast i det . Det gør vi i hvert fald

Arhmen det er jo også bare fordi, hun er så mega god til at charmere benene væk under én.. Hun er bare heeelt uskyldig

Anmeld

10. november 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Arhmen det er jo også bare fordi, hun er så mega god til at charmere benene væk under én.. Hun er bare heeelt uskyldig

Jep .. Kender det godt , det er mega svært

Så hvis vi siger til Oscar han ikke må begynder han og grine og gør det igen .. Arr , svært at holde masken .
Men han er også begyndt og slå os i hovedet  

Anmeld

10. november 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Jep .. Kender det godt , det er mega svært

Så hvis vi siger til Oscar han ikke må begynder han og grine og gør det igen .. Arr , svært at holde masken .
Men han er også begyndt og slå os i hovedet  

Det gør Cajsa også.. Så tager vi hendes hånd og siger "ajaj", også aer hun i stedet for - for det meste da

Hun er også glad for at rive Isabella i håret, hvor hun virkelig hiver til.. Der er der ikke så meget andet at gøre, end sige NEJ, og flytte hende hen til noget legetøj. Vi har prøvet at sige "ajaj", men lige præcist der, virker det ikke Nede i dagplejen rev hun også en af drengene i håret, og inkaserede en lusing tilbage Selvfølgelig er det ikke sjovt at hun river i håret, og heller ikke at han slår tilbage, men kunne ikke lade være med at grine lidt, da jeg hørte det........... Så ku hun lære det 

Og så bider hun nogen gange Og gerne i skulderen når jeg er ved at løfte hende op. Jeg tror ikke hun gør det for at det skal gøre ondt, men for dælen da!

Anmeld

10. november 2011

Dansker I Holland

K&S skriver:

Haha Jeg tror det er standard for mange børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.