Hvordan skal det tackles?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Zeus

Babymor2010 skriver:

Haha ja, jeg indrømmer gerne hun har det efter mig  

Jeg tror også det er mig hun har det fra.. Jeg er vist den herhjemme med det største temperament, og mindst tålmodighed Bortset fra Cajsa selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg tror også det er mig hun har det fra.. Jeg er vist den herhjemme med det største temperament, og mindst tålmodighed Bortset fra Cajsa selvfølgelig

Ja, nu må den bold overgå til pigerne - vi skal ikke have skyld for det hele 

Anmeld

9. november 2011

K&S

Zeus skriver:

Den kunne selvfølgelig også være med omvendt fortegn.. At vi ikke skal være for sent ude, og ende med en RIGTIG skrigeunge

Så vil jeg så småt begynde at sige fra, når hun begynder

Jeg er af den overbesning at børn har brug for grænser, for ellers ved de ikke, hvor de har os - og jeg tror, det giver de mest velopdragne børn

Anmeld

9. november 2011

Dansker I Holland

Zeus skriver:

Synes det er lidt skægt, hvor meget sådan et lille menneske, kan sætte hele huset på den anden ende, fordi hun ikke lige må få en bolle

Haha ja det er da mega sjovt synes jeg Hun bliver hys her hvis hun ikke må sidde og gumle i sin sko ggg... Og hvis hun får fat i noget papir som jeg ikke vil have hun spiser, så bliver hun sur hvis hun sidder på gulvet og slår hovedet forsigtigt ned i gulvet ggg... Men hun hviner som en sirene ggg 

Anmeld

9. november 2011

Zeus

Dansker I Holland skriver:

Haha ja det er da mega sjovt synes jeg Hun bliver hys her hvis hun ikke må sidde og gumle i sin sko ggg... Og hvis hun får fat i noget papir som jeg ikke vil have hun spiser, så bliver hun sur hvis hun sidder på gulvet og slår hovedet forsigtigt ned i gulvet ggg... Men hun hviner som en sirene ggg 

Cajsa gør noget ret mystisk nogen gange.. Hvis hun får fat i et lommetørklæde eller et stykke køkkenrulle, så bider hun små bider af, kommer over til os og vil have os til at tage det ud, tager en bid mere, vender hovedet hen mod os så vi kan tage det ud, tager en bid mere, og vil have os til at tage det ud, tager en bid mere.... Og sådan kan hun fortsætte til vi tager resten af papiret fra hende, eller hun løber tør for papir

Anmeld

9. november 2011

Dansker I Holland

Zeus skriver:

Cajsa gør noget ret mystisk nogen gange.. Hvis hun får fat i et lommetørklæde eller et stykke køkkenrulle, så bider hun små bider af, kommer over til os og vil have os til at tage det ud, tager en bid mere, vender hovedet hen mod os så vi kan tage det ud, tager en bid mere, og vil have os til at tage det ud, tager en bid mere.... Og sådan kan hun fortsætte til vi tager resten af papiret fra hende, eller hun løber tør for papir

LOL! Kæft en griner jeg lige fik. Ja børn er sq underlige altså griner... Men dejlige  

Anmeld

9. november 2011

Zeus

LOL! Kæft en griner jeg lige fik. Ja børn er sq underlige altså griner... Men dejlige  

Haha, ja jeg forstår bare ikke, hvor hun har fået den idé fra.. Og det er hver eneste gang hun gør det

Anmeld

9. november 2011

Dansker I Holland

Zeus skriver:

Haha, ja jeg forstår bare ikke, hvor hun har fået den idé fra.. Og det er hver eneste gang hun gør det

Hehe hun lyder som en mega dejlig unge Men ja de får nogle underlige ideer nogle gang ggg... 

Anmeld

9. november 2011

Zeus

Hehe hun lyder som en mega dejlig unge Men ja de får nogle underlige ideer nogle gang ggg... 

Hun er også bare den lækreste af de lækre

Host host, når hun ikke lige er en dramababy

Anmeld

9. november 2011

Dansker I Holland

Zeus skriver:

Hun er også bare den lækreste af de lækre

Host host, når hun ikke lige er en dramababy

Haha ja Nikita kan osse være en totalt drama queen ggg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.