har brug for jeres mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2009

Loggidut

tascia skriver:

tror du har misforstået eller også har jeg ikke udtrykt mig klart nok!

hvis man nu sagde du var medlem fx. på baby og via dit medlemsskab på baby havde mulighed for at købe portofrit ved en internetbutik ville du så synes det var fedt og udnytte det eller ville du hellere kunne købe med fx. procenter eller andre goder?

//Natascia

jeg misforstod dig også til at begynde med kan jeg se...

jeg ville ikke gøre noget stort i det med at det er protofrit, men % fordi man er medlem...ja det ville jeg gå op i...måske noget med at opspare rabatter afhængig af hvor meget man køber ville også være en gode...

men porto...hmmm....kunne jeg helt undlade den, samtidig med jeg fik procenter...ja så var jeg da slet ikke til at skyde igennem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

tascia

tak for jeres svar det var brugbart...

i skal nok få grunden til spørgsmålet, men i må lige vente lidt endnu!

Men fedt at i gad at gi' jeres mening

//Natascia

Anmeld

14. februar 2009

wamse

Balderson skriver:

Hvis jeg skulle vælge mellem 2 butikker på nettet og den ene var portofrit, så valgte jeg den..

også helt enig

Anmeld

15. februar 2009

DK

Jeg har lige købt en masse til min datter i en netbutik. Jeg var dog inde på flere netbutikker samtidig og fylde indkøbskurve, og valgte så til sidst den butik, hvor der var mest sparet (pga udsalg). Der var ellers ting i de andre butikker jeg gerne ville have haft også, meeen det er for dyrt at betale porto hvis man kun skal have en eller to ting. Derfor samler jeg altid indkøb hos een butik. Hvis de havde portofri levering, havde jeg HELT SIKKERT købt noget hos flere forskellige forhandlere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.