har brug for jeres mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ville du synes det var en fordel at kunne købe portofrit i en netbutik?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.186 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. februar 2009

tascia

Hvis i via et medlemsskab samtidig fik mulighed for at købe portofrit i en internetbutik, ville i så synes det var en god ide eller ville i fortrække en anden "gode"??

i må gerne skrive andre ting som i synes kunne være godt fx. procenter etc.

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

Balderson

Hvis jeg skulle vælge mellem 2 butikker på nettet og den ene var portofrit, så valgte jeg den..

Anmeld

13. februar 2009

Mormilla

Balderson skriver:

Hvis jeg skulle vælge mellem 2 butikker på nettet og den ene var portofrit, så valgte jeg den..

Helt enig...

Anmeld

13. februar 2009

Christinahr

Balderson skriver:

ditto

Anmeld

13. februar 2009

tascia

tror du har misforstået eller også har jeg ikke udtrykt mig klart nok!

hvis man nu sagde du var medlem fx. på baby og via dit medlemsskab på baby havde mulighed for at købe portofrit ved en internetbutik ville du så synes det var fedt og udnytte det eller ville du hellere kunne købe med fx. procenter eller andre goder?

//Natascia

Anmeld

13. februar 2009

Pia.

Balderson skriver:

enig.....

Anmeld

13. februar 2009

Pia.

tascia skriver:

hvis man nu sagde du var medlem fx. på baby og via dit medlemsskab på baby havde mulighed for at købe portofrit ved en internetbutik ville du så synes det var fedt og udnytte det eller ville du hellere kunne købe med fx. procenter eller andre goder?

//Natascia

nåå på den måde så er mit svar stadig ja, det ville jeg benytte mig af, syntes det ville være super t kunne handle uden porto...

Anmeld

13. februar 2009

Doktor Doolittle

tascia skriver:

//Natascia

Jeg tror hellere jeg ville kunne købe med procenter, men det er fordi jeg altid køber STORT ind når det endelig er Ligegyldig hvilken fordel, jeg fik ved et medlemsskab, ville jeg benytte mig af den, jeg er vel dansker så gratis er godt og sparet er tjent
Tina

Anmeld

13. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg ville helt sikkert benytte mig af det hvis det var porto-frit. Ville også foretrække det fremfor f.ex procenter.

Anmeld

13. februar 2009

Balderson

//Natascia

Okay, på den måde... Jamen svaret er sådan set det samme.. Ja, jeg ville stadigvæk købe ;0) og gerne portofrit...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.