Ved I godt hvor fantastiske I er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

hun skal snart klippes... igen!

Det vokser stærkt.. men hun havde jo også ret meget hår da hun blev født (godt nok sort dengang) så det lå vist i kortene at hun skulle være langhåret nu hihi

og ja, hun er SKØN

Hehe okay.... utroligt så stor hun er blevet allerede....

Ja, det må det have gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Caroline86

FrkT skriver:

Hehe okay.... utroligt så stor hun er blevet allerede....

Ja, det må det have gjort!

sjovt, det er der mange der siger

Er hun blevet større end man forventer? Altså.. jeg tænker! Hun er stor (lang) af sin alder, men det har hun jo altid været?

Anmeld

9. november 2011

Laulund87

Ja det var godt nok en hård omgang for jer!!

Men hold da op hvor hun er lækker og stor, bare fra jeg så hende i sommers Hun har jo for længst overhalet Maria

Anmeld

9. november 2011

Diana...

ØJ Jeg følger bare SLET ikke nok med, jeg tror ikke jeg har set billeder af hende siden hun var lille. HOLD nu op hvor er hun bare en SMUK SMUK pige (som sin mor) Det jo helt vild Caroline så stor hun er blevet.

Hvor er det dejligt at hun igen er en rask dejlig pige der stor trives. Det var også noget af en omgang i var i gennem der og vi græs alle med jer. Det må ha været SÅ hård for jer. 

Knus Diana 

Anmeld

9. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

sjovt, det er der mange der siger

Er hun blevet større end man forventer? Altså.. jeg tænker! Hun er stor (lang) af sin alder, men det har hun jo altid været?

Nej det tror jeg ikke hun er.... det er vist bare længe siden jeg har set nye billeder af hende tror jeg 

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Ja det var godt nok en hård omgang for jer!!

Men hold da op hvor hun er lækker og stor, bare fra jeg så hende i sommers Hun har jo for længst overhalet Maria

hun tog jo lige et ordentligt hug i sommer

Vores 2 dejlige piger

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

Diana... skriver:

ØJ Jeg følger bare SLET ikke nok med, jeg tror ikke jeg har set billeder af hende siden hun var lille. HOLD nu op hvor er hun bare en SMUK SMUK pige (som sin mor) Det jo helt vild Caroline så stor hun er blevet.

Hvor er det dejligt at hun igen er en rask dejlig pige der stor trives. Det var også noget af en omgang i var i gennem der og vi græs alle med jer. Det må ha været SÅ hård for jer. 

Knus Diana 

Tusind tak, smukke

Ja, det var en barsk omgang og det er virkelig underligt at sidde og læse det hele igen nu... føj! Godt det er overstået

Jeg har nok ikke været helt god nok til at spamme jeg kan jo snildt gøre det hver dag, men tænker at det ikke er så spændende for Jer andre medmindre der er sket noget nyt hæhæ..

Jeg skal nok blive bedre til det

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

FrkT skriver:

Nej det tror jeg ikke hun er.... det er vist bare længe siden jeg har set nye billeder af hende tror jeg 

ja, som jeg lige skrev til diana så skal jeg nok blive bedre til at spamme Jer hihi...

Anmeld

9. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

ja, som jeg lige skrev til diana så skal jeg nok blive bedre til at spamme Jer hihi...

Det lyder godt 

Anmeld

9. november 2011

Sara.

Må jeg få et link til tråden? Det må ha gået fuldstændig forbi min næse...
Men godt at I er ovenpå og har overskud til at se tilbage på det...

Ja og så ser hun da bare skøn ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.