Ja, egentlig overvejede jeg at smide den her i "syge børn" men jeg synes den hører til her alligevel!
Jeg har netop gennemlæst alle indlæg fra vores helvede sidste december!
Vores ture ind og ud af hospitalet, skiftede diagnoser og frygten! HOLD kæft hvor var jeg bange!
Hele sagen endte med at Laura blev frikendt for både allergi og mæslinger men senere har vi alligevel fået konstateret at det VAR mæslinger...
Laura har det godt i dag... Hun er lidt oftere syg end andre børn, men det er normalt når immunforsvaret har fået sådan et knæk! Hun får nemt udslæt og hendes hud overreagerer stadig ofte. F.eks. bliver hun ildrød og hævet når man klør hende på ryggen, men det falder hurtigt ned igen og det generer hende ikke det mindste.
Hun har indhentet alt det hun mistede i motorik og mere til og hun STOR-trives. Hun er glad og snakker fra morgen til aften.
Vi havde besøg af Trine, Torben og "lille" Caia forleden og Laura nød godt af at aktivitetstæppet var kommet ned fra loftet igen 
Her er min smukke og RASKE pige knapt 11 måneder efter vi troede vi skulle miste hende 
TUSIND tak fordi I altid er der når jeg har brug for Jer... I forstår ikke hvor meget det betyder!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld