Ved I godt hvor fantastiske I er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
39 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Caroline86

Ja, egentlig overvejede jeg at smide den her i "syge børn" men jeg synes den hører til her alligevel!

Jeg har netop gennemlæst alle indlæg fra vores helvede sidste december!

Vores ture ind og ud af hospitalet, skiftede diagnoser og frygten! HOLD kæft hvor var jeg bange!

Hele sagen endte med at Laura blev frikendt for både allergi og mæslinger men senere har vi alligevel fået konstateret at det VAR mæslinger...

Laura har det godt i dag... Hun er lidt oftere syg end andre børn, men det er normalt når immunforsvaret har fået sådan et knæk! Hun får nemt udslæt og hendes hud overreagerer stadig ofte. F.eks. bliver hun ildrød og hævet når man klør hende på ryggen, men det falder hurtigt ned igen og det generer hende ikke det mindste.

Hun har indhentet alt det hun mistede i motorik og mere til og hun STOR-trives. Hun er glad og snakker fra morgen til aften.

Vi havde besøg af Trine, Torben og "lille" Caia forleden og Laura nød godt af at aktivitetstæppet var kommet ned fra loftet igen

Her er min smukke og RASKE pige knapt 11 måneder efter vi troede vi skulle miste hende

TUSIND tak fordi I altid er der når jeg har brug for Jer... I forstår ikke hvor meget det betyder!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Munder

Skønt indlæg Caroline. Hun er godt nok en lækkermås

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

Munder skriver:

Skønt indlæg Caroline. Hun er godt nok en lækkermås

jeg hun er så!

og helt pletfri hahahaha

Ej, ok... kan godt være hun nogengange er lidt uartig, men når jeg læser alle de tråde igennem så er det som om det bliver tilgivet lidt.. skal jeg huske når hun kommer hjem fra vugger om lidt

Anmeld

9. november 2011

Isabella_mor

åhh jeg kan godt huske det... puha det var en hård tur i var igennem med hende dengang...

men hold da op hvor er hun blevet stor.. 

og smuk.. 

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

isabellamor skriver:

åhh jeg kan godt huske det... puha det var en hård tur i var igennem med hende dengang...

men hold da op hvor er hun blevet stor.. 

og smuk.. 

ja, hun er vokset lidt

Hun har lange stænger, har hun!

og tusind tak jeg synes jo også hun er gudesmuk, men det er rart at høre andre sige det samme

Anmeld

9. november 2011

Rosa

Hvor er hun blevet langhåret, den smukke pige!!!  Og hvro skægt, jeg havde præcis sammen aktivitetstæppe og præcis samme wheely-bug 

Knus og kram og tillykke med din skønne datter! 

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

Rosa skriver:

Hvor er hun blevet langhåret, den smukke pige!!!  Og hvro skægt, jeg havde præcis sammen aktivitetstæppe og præcis samme wheely-bug 

Knus og kram og tillykke med din skønne datter! 

så skulle du se de krøller hun har i nakken Men ja, hun er ret langhåret - lidt anden farve end da hun blev født

Synes det er et fantastisk tæppe.. der er brugt mange timer og tigeren bliver også flittigt brugt

Anmeld

9. november 2011

Isabella_mor

Caroline86 skriver:

ja, hun er vokset lidt

Hun har lange stænger, har hun!

og tusind tak jeg synes jo også hun er gudesmuk, men det er rart at høre andre sige det samme

det er det altid.. hun er smuk ligesom sin mor

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

isabellamor skriver:

det er det altid.. hun er smuk ligesom sin mor

årh

Anmeld

9. november 2011

Isabella_mor

Caroline86 skriver:

årh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.