Jamen det er som man vil jo, jeg besøger gernefolk en time eller toselv om de ryger, for det er deres hjem og ikke mit. Og vil jeg bevare mit kendskab til dem må jeg også besøge dem. Sådan er det bare. Super ærgeigt så mange ryger, men det er deres liv og det respekterer jeg på alle måder og vil ikke ophøre med at se dem af den grund.
Meget muligt røg selv i små mængder hver 3-4 måned er træls, men tænk på dem der bor i Århus, København. ÅAalborg osv, spm har børn siddende direkte i udstødningsgasser??Det er jo også bevist at være mere end usundt...og de nyeste forskningstla for brænde ovne der nærmest er den rene gift for både menneskelunger og natur??
Dem besøger jeg jo altså også. men jeg er så heldig min mor ofte går i køkkenet og ryger når vi er der, eller udenfor hvis vejret er ok. Men tager hun en smøg indenfor når vi er der bliver jeg ikke sur, jeg ægrer mig bare over hun overhovedet ryger.
Men det er hvad man kan leve med, jeg vil bare helere besøgemine forældre et par timer end stort set ikke at se dem. Og hvad julen angår, så har i jo begge ret, det er da meget irriterende at de ikke kan kvitte bare hver 3 smøg og så nyde middagen indenfor, men samtidigt er det deres livsstil og det der til hverdag giver dem mest nydelse, last eller ej.
Anmeld