kiwilouise skriver:
det sagde jeg også til hende men hun mente at jeg brugte børnene imod hende og så havde jeg jo truffet valget for hende.
at bruge børnene imod hende er et typisk træk fra en der ikke kan se indad... min mor er LIGESÅDAN.. at det er ALLE andre der er gal på den.
men hun vælger jo at hun vil ryge... vil hun virkelig sine børnebørn havde hun sgu valgt at kvitte smøgerne eller hvertfald holde det til en minumum når de er der.
jeg priser mig godtnok lykkelig over at min far er et klogere menneske som når vi kommer på besøg hos dem, så går de ud og ryger og har luftet ud en hel dag inden vi kom for at besøge dem.. det er virkelig noget jeg sætter pris på.
min mor ryger dog ikke men det gør hendes kæreste og ham kan man ikke bede om at gå ud og ryge, så der kommer vi ikke.. også fordi at jeg ikke kan så godt med min mor, men det er ikke pga smøgerne... jeg kan bare ikke acceptere den måde hun er på..
men det er jo en helt anden historie..
du vil ikke have at der bliver røget op i hovederne på dine børn, også selvom det drejer sig om en dag... og det forstår jeg godt..
jeg har det på heeeelt samme måde.. det er dit hjem hvor der skal holdes jul, det er dine regler der skal overholdes..
forældre tror de stadig kan befale og syre og regere over sine børn resten af livet, forældre fatter ikke når deres børn er voksne at de kan træffe nogle valg selv. og de tror at alt det man har gjort som teenager og som barn skal de give een tifold tilbage når man bliver voksen.! det er så forkert en tankegang at have..
nok er det dine forældre. men selv dronningen havde fanme fået samme besked...
Anmeld