IVF og mens (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Nessie

og håber det bedste, og at det bare er hormonerne der forvirrer kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

AnjaH

Miss BananaHammock skriver:

Hej piger

Har i dag fået min mens ... eller det virker ihvertfald sådan, men det kommer ud i klumper ligesom når crionen kommer ud. Har I andre prøvet det? 

Jeg har 2 x crione tilbage, da bp er fredag, men nu hvor jeg har fået min mens, skal jeg så fortsætte med at tage crione? Hvad har I andre gjort når mens er kommet før bp?

Mvh en lidt nedtrygt Nena 

Hej Nena

Jeg ved udemærket hvordan du har det. Har selv fået mens idag. Er helt nede. Jeg havde også brunt udflåd. 2 dage med positiv test og bp. men har idag fået konstateret biokemisk graviditet - dvs. den gik i sig selv.

Men jeg synes du havde håb endnu da bp. er først fredag. Der kan godt komme brune klumper og endda en lille blødning ud selvom man er gravid. Jeg fik anbefalet, at tage mine stikpiller henover testdagen - og længere endnu hvis jeg var gravid. 

De bedste hilsner

Anmeld

2. oktober 2013

CroQuis

AnjaH skriver:

Hej Nena

Jeg ved udemærket hvordan du har det. Har selv fået mens idag. Er helt nede. Jeg havde også brunt udflåd. 2 dage med positiv test og bp. men har idag fået konstateret biokemisk graviditet - dvs. den gik i sig selv.

Men jeg synes du havde håb endnu da bp. er først fredag. Der kan godt komme brune klumper og endda en lille blødning ud selvom man er gravid. Jeg fik anbefalet, at tage mine stikpiller henover testdagen - og længere endnu hvis jeg var gravid. 

De bedste hilsner

2 år gammelt indlæg 

Anmeld

2. oktober 2013

AnjaH

CroQuis skriver:

2 år gammelt indlæg 

Ups!

Anmeld

2. oktober 2013

CroQuis

AnjaH skriver:

Ups!

Hehe ja det kan jo ske 

Anmeld

8. oktober 2013

Miss BananaHammock

AnjaH skriver:

Hej Nena

De bedste hilsner

Tak for dit svar - ja det var et lidt gammelt indlæg. Har siden da været igennem endnu et IVF forsøg som endte med at give os verdens skønneste lille dreng, som snart bliver 1 år. Håber I snart også får lov til at opleve denne fanstiske glæde af at blive forældre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.