IVF og mens (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
15 svar
3 synes godt om
9. november 2011

Miss BananaHammock

Hej piger

Har i dag fået min mens ... eller det virker ihvertfald sådan, men det kommer ud i klumper ligesom når crionen kommer ud. Har I andre prøvet det? 

Jeg har 2 x crione tilbage, da bp er fredag, men nu hvor jeg har fået min mens, skal jeg så fortsætte med at tage crione? Hvad har I andre gjort når mens er kommet før bp?

Mvh en lidt nedtrygt Nena 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Sippe

Du skal fortsætte med crinonen. Og det med klumperne er helt normalt;0) Det er fordi crinonen ligger "deroppe" i klumper...

Endnu mere klamt;0)

Anmeld

9. november 2011

Miss BananaHammock

Sippe skriver:

Du skal fortsætte med crinonen. Og det med klumperne er helt normalt;0) Det er fordi crinonen ligger "deroppe" i klumper...

Endnu mere klamt;0)

Tak for svar :0)

Men holder det så bare min mens tilbage? Kan jeg ikke godt regne med at forsøget ikke er lykkes? For det er vel ikke normalt at bløde bed vellykket ivf?!

Anmeld

9. november 2011

madsenmor

må sige nej det er ikke normalt... jeg har lige været til min 2 bp hvor HCG er steget men jeg bløder så jeg skal til enu en bp fredag..

så hvis jeg var dig ville jeg fortsætte som planlagt og vente med at beslutte noget til bp fredag

Anmeld

9. november 2011

Miss BananaHammock

madsenmor skriver:

må sige nej det er ikke normalt... jeg har lige været til min 2 bp hvor HCG er steget men jeg bløder så jeg skal til enu en bp fredag..

så hvis jeg var dig ville jeg fortsætte som planlagt og vente med at beslutte noget til bp fredag

åh søde.. håber sådan at du er så gravid at det ikke er noget der betyder noget!!!  

Har du også normale mens smerter?

Anmeld

9. november 2011

madsenmor

Miss BananaHammock skriver:

åh søde.. håber sådan at du er så gravid at det ikke er noget der betyder noget!!!  

Har du også normale mens smerter?

jeg har ikke skyggen af smerter... har selt ikke mens symp...

hvad med dig

Anmeld

9. november 2011

Miss BananaHammock

madsenmor skriver:

jeg har ikke skyggen af smerter... har selt ikke mens symp...

hvad med dig

Jeg har helt normalte mens smerter - trykken i underlivet, ligesom når man har fyldt blære. Plus en mindre krampe eller to en gang imellem. Har dog også stikken i siden - men det har jeg haft i mange uger nu, så tænker det stadig er mine æggestokke efter de har været super presset. Men jeg har nu slet ingen tro på at jeg er gravid, for det hele virker som det plejer når jeg får mens. Det skulle da ihvertfald være meget underligt ellers... 

Anmeld

9. november 2011

Putomanen

Jeg har ikke prøvet at bløde inden, men i de papirer jeg har fået står der, at mna kan opleve en "falsk" menstruation, selvom mamn er gravid. Så jeg ville blive ved med at tage pillerne.

Jeg  og håber for dig

Anmeld

9. november 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Jeg har ikke prøvet at bløde inden, men i de papirer jeg har fået står der, at mna kan opleve en "falsk" menstruation, selvom mamn er gravid. Så jeg ville blive ved med at tage pillerne.

Jeg  og håber for dig

Tak For svar søde. :0)

Anmeld

10. november 2011

DK

Arghhhhh..... For filan da. ØV hvor er det surt at jeg læste jura og ikke medicin så jeg lige kunne have kommet med de perfekte guldkorn nu.

Øv. Ejjj altså hvor træls. Ihh... Jeg bliver helt og meget ked af det på dine vegne.

Fuck verden og andre bandeord HER.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.