Når den lille ikke vil i vs/dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Maja_4000

VIPpigen skriver:

Det kan sagtens være. Men Håber Caroline hurtigt finder ud af du henter hende igen

Og det med at tude efter at have afleveret fordi børnene tuder..... HELT NORMALT...... Det gjorde jeg også. Det er satme hårdt

Dét håber jeg også ! Ellers skal jeg være hjemmegående husmor :b Kan ikke holde til det her hver morgen :/

Ja , det er sindssygt hårdt .. Troede slet ikke det ville være så slemt som det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

VIPpigen

Maja_4000 skriver:

Dét håber jeg også ! Ellers skal jeg være hjemmegående husmor :b Kan ikke holde til det her hver morgen :/

Ja , det er sindssygt hårdt .. Troede slet ikke det ville være så slemt som det er

Haha.... Du lyder præcis som jeg. Men jeg nyder nu at Lilje er kommet ud, specielt fordi hun bliver aktiveret på andre måder, og elsker at lege med de andre børn

Det skal nok komme

Anmeld

9. november 2011

Sara.

Min datter er jo ikke gammel nok til at forstå , at jeg også synes det er hårdt .. :b

Mødte en anden fra stuen på vej ud , som sagde at de nok skulle ringe , hvis hun ikke var til at trøste .. Og det VED jeg jo godt .. Men gud , hvor det skærer i hjertet !

Mener at du kan fortælle pædagogerne det :-) Ikke din datter...

Tror det er forskelligt fra mor til mor, hvor meget det påvirker en.... Man har jo aldrig lyst til at gå fra sit grædende barn....

Apropo dette, så har jeg om antropologi i skolen for tiden.. Og min lærer fortalte igår om en undersøgelse, hvor en argentinsk antropolog var i en dansk vuggestue. Og hun var så forarget over at danske mødre bare efterlader deres grædende børn i vuggestuen. Hun sige at det ALDRIG ville ske i Argentina. Der går man ikk fra grædende børn...Samtidig synes hun også at det var meget tankevækkende at pædagoger putter børnene i seler, ned i nogle kasser, kører dem udenfor og så stiller dem der alene imens de går ind igen.

Det jeg vil frem til er at selvom vi gør som vi gør i DK så er der måske andre der gør anderledes. Og du jo skal gøre hvad der føles rigtigt for dig og for dit barn.

Men om det nogensinde går over? så kan jeg stadig ha nogle dage hvor jeg synes at det bare var rigtig svært at gå. Især med min datter for tiden som er 4...

Du får lige et kram :-)

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

VIPpigen skriver:

Haha.... Du lyder præcis som jeg. Men jeg nyder nu at Lilje er kommet ud, specielt fordi hun bliver aktiveret på andre måder, og elsker at lege med de andre børn

Det skal nok komme

Jeg "nyder" det også Bare ikke når hun var som idag :b Men det er da rart med "voksentid" :b 
Og hun eeelsker andre børn .. Så jeg VED , at hun har godt af det .. Mor skal bare lære at leve med det

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

Mener at du kan fortælle pædagogerne det :-) Ikke din datter...

Tror det er forskelligt fra mor til mor, hvor meget det påvirker en.... Man har jo aldrig lyst til at gå fra sit grædende barn....

Apropo dette, så har jeg om antropologi i skolen for tiden.. Og min lærer fortalte igår om en undersøgelse, hvor en argentinsk antropolog var i en dansk vuggestue. Og hun var så forarget over at danske mødre bare efterlader deres grædende børn i vuggestuen. Hun sige at det ALDRIG ville ske i Argentina. Der går man ikk fra grædende børn...Samtidig synes hun også at det var meget tankevækkende at pædagoger putter børnene i seler, ned i nogle kasser, kører dem udenfor og så stiller dem der alene imens de går ind igen.

Det jeg vil frem til er at selvom vi gør som vi gør i DK så er der måske andre der gør anderledes. Og du jo skal gøre hvad der føles rigtigt for dig og for dit barn.

Men om det nogensinde går over? så kan jeg stadig ha nogle dage hvor jeg synes at det bare var rigtig svært at gå. Især med min datter for tiden som er 4...

Du får lige et kram :-)

Jamen .. Bliver forældrene så bare hele dagen i argentina ? Eller har de børnene hjemme til de skal i skole ? :b

En gammel kollega sagde til mig , at det går over , når børnene skal i 4. klasse  Haha .. Dét hjalp virkelig !

Tak (:

Anmeld

9. november 2011

Sara.

Maja_4000 skriver:

Jamen .. Bliver forældrene så bare hele dagen i argentina ? Eller har de børnene hjemme til de skal i skole ? :b

En gammel kollega sagde til mig , at det går over , når børnene skal i 4. klasse  Haha .. Dét hjalp virkelig !

Tak (:

Det ved jeg ikke :-)
Det fungere sikkert heeeeeeelt anderledes derover....

Puha 4 klasse - der er jo lææææææænge til! suk..

Anmeld

9. november 2011

nathja

det er super hårdt når de har det sådan, min datter gjorde det samme der gik en lille uge også var det overstået, det samme med min søn og det på trods af at storesøster var lige ved siden af ham, de gik nemlig i dp sammen.. min datter er lige startet bh og det går fint med begge unger allerede, så det er bare en periode de skal igennem, det beedste er bare at smile, vinke glad og sige hej hej ses senere også gå hurtigt..

Anmeld

9. november 2011

VIPpigen

Maja_4000 skriver:

Jeg "nyder" det også Bare ikke når hun var som idag :b Men det er da rart med "voksentid" :b 
Og hun eeelsker andre børn .. Så jeg VED , at hun har godt af det .. Mor skal bare lære at leve med det

Den skal nok komme for mor også. Og så netop bare gør som du gjorde i dag, ring og hør hvordan det går, det giver dig lidt ro når du er kommet hjem

Anmeld

9. november 2011

Maja88

puha.. hvorfor læste jeg den tråd her Aprilla skal starte i DP den 5 december og jeg frygter det..

nårh lige et lille sidespring.

men jeg har været i en vuggestue og det er faktisk også hårdt at være "pædagogen", man har da ikke lyst til nogen børn skal græde så hjerteskærende, men man ved at så snart mor er ude af døren og der lige er gået 2 min så er de ok igen. HELDIGVIS

Anmeld

9. november 2011

liwsmor

Maja_4000 skriver:

Da jeg aflevere Caroline (knap 11 måneder) i vs i morges , var hun heeelt færdig ! Hun græd og græd og græd Hun har kun gået der i en uge .. Og tror måske virkeligheden er ved at gå op for hende .. 

Pædagogen sagde det var bedst hvis jeg bare skyndte mig at sige farvel og gå , så hun ikke kunne se mig mere .. Jeg havde jo selvfølgelig mest lyst til at blive og trøste hende .. 

Hvad gør I ? Hurtig afsked eller bliver I lidt ? (Hvis der er tid , jeg går jo stadig hjemme , så kunne sagtens være blevet)

Årh .. Det var hårdt !! Har så snakket med dem en times tid efter , der var der ingenting og hun sad og legede med det andre børn .. 

jeg aflever bare, sådan kommer ind tager tøjet af hende og så begynde hun lege hvis hun græder, så er dagpleje moren der hos hende og så vinker de samme farvel .. selvom det mega hårdt for mor er det det bedste at man bare gå , så de frostå lidt de skal være der nede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.