min stakkels mand :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mette.

tanja. skriver:

Update:

Han har fået lavet kikkertundersøgelse i maven og den viste ingen tegn på mavesår eller andet så de er igen på barbund

Øv, hvor er det synd for ham og ikke mindst dig som skal sidde ved siden af. Det er så hårdt med uvisheden. Jeg håber snart de finder ud af hvad der er galt, så han kan blive bedre igen.  God bedring med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Wimmie

tanja. skriver:

Nej Han er ikke blevet tjekket for galdesten
Hans smerter sidder i hele området i mellem gulvet og ned af og er bare konstant

Få dem til at tjekke for galde-eller nyresten...men ved ikke om de rigtige symptomer er der. Galdestensanfald er smerter i midten/højre side af maven/mellemgulvet og gør mega nas 

Ellers ved jeg ikke om de tjekker for betændelse i bugspytkirtlen; dette er endnu værre smerter og sidder også i mellemgulvet - strålende om i ryggen og kan give volsom kvalme/opkastninger 

Anmeld

9. november 2011

Nessie

Rigtig god bedring med ham, håber de snart finder ud af hvad der er galt

Anmeld

10. november 2011

Koen.

Min kære mand siger tak for alle jeres gode bedring hilsner

Han kom hjem her til morgen

Han fik for 3 ugers tid siden ca. Noget MEGET stærk penicillin for MØB og det har åbenbart ødelagt hans mave helt så den er meget sart pt. Hver gang Han har drukket kaffe ovs så har det gjordt det værre

Han skal være på skånekost de næste 14 dage (suppe,yoghurt ovs) og så sku det gerne give maven den ro den har brug for til at komme sig

Desværre har Han stadig meget ondt, men smertestillende ovs er HELT udelukket!

Tak igen piger

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

tanja. skriver:

Han fik for 3 ugers tid siden ca. Noget MEGET stærk penicillin for MØB og det har åbenbart ødelagt hans mave helt så den er meget sart pt. Hver gang Han har drukket kaffe ovs så har det gjordt det værre

Han skal være på skånekost de næste 14 dage (suppe,yoghurt ovs) og så sku det gerne give maven den ro den har brug for til at komme sig

Tak igen piger

Åhh den stakkel.

Sørg for at han får cultura eller A38..det genetablerer bekteriefloraen i mave-tarm kanalen.

Og rigtig god bedring til ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2011

Koen.

SussieThyssen skriver:

Åhh den stakkel.

Sørg for at han får cultura eller A38..det genetablerer bekteriefloraen i mave-tarm kanalen.

Og rigtig god bedring til ham.

Kærligst
Sussie

Tak sussie og tak for rådet

Anmeld

10. november 2011

K&S

tanja. skriver:

Tak igen piger

Rigtig god bedring  Håber snart han er helt frisk igen...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.