min stakkels mand :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Happiness

Lyder bestemt ikke rart! Hverken for din mand eller dig!

Rigtig god bedring med ham! Håber de snart finder ud af hvad der skyædes smerten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mette.

Åh nej søde, hvor lyder dte bare rigtig ubehageligt. Jeg håber det bedste for ham og han snart er frisk igen.  Du må opdatere når du har overskud til det. 

Anmeld

9. november 2011

Koen.

Er ked af jeg ikke får svaret hver enkel af jer, men at i skriver betyder mere end i aner

Han har fået taget en masse blodprøver og så venter vi på svar om dem, men viser de intet på levertal eller bugspytkirtlen laver de en kikkertundersøgelse for at se maven.. min kære mand er ved at være rastløs da Han ikke har spist siden i går ved 18 tiden så Han er ret sulten

Anmeld

9. november 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

Er ked af jeg ikke får svaret hver enkel af jer, men at i skriver betyder mere end i aner

Han har fået taget en masse blodprøver og så venter vi på svar om dem, men viser de intet på levertal eller bugspytkirtlen laver de en kikkertundersøgelse for at se maven.. min kære mand er ved at være rastløs da Han ikke har spist siden i går ved 18 tiden så Han er ret sulten

Ej det er jeg virkelig ked af 

Skal jeg komme forbi med noget mad eller noget? 

Anmeld

9. november 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

ÅÅPÅ

Ej det er jeg virkelig ked af 

Skal jeg komme forbi med noget mad eller noget? 

Åh hvor er du sød Sigrid, men Han skal faste indtil de ved om det er alvorligt og indtil de ved om de skal kigge indenfor

Anmeld

9. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Øv da!!!! Rigtig god bedring med ham. Håber de finder ud af noget hurtigst muligt

Anmeld

9. november 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

Åh hvor er du sød Sigrid, men Han skal faste indtil de ved om det er alvorligt og indtil de ved om de skal kigge indenfor

Nå, det var da kedeligt  Du skriver bare, ikke 

Anmeld

9. november 2011

Wimmie

tanja. skriver:

Åh må lige læsse af piger

Min mand er helte typen, Han siger aldrig hvor ondt Han har eller piver over noget

Men den sidste tid (ca 14 dage) har Han klaget over mavesmerter, kvalme og utilpashed.. endelig i går hvor den var helt galt går vi ham til lægen som mener Han har mavesår og udskriver så noget medicin! Juhuu endelig kan Han få det godt tænker vi

Men efter Han har taget den ene pille får Han det bare ti gange værre og med endnu stærkere smerter

Vi kontakter lægen i dag og nu sidder jeg oppe på kirugisk afd. Sammen med ham fordi de faktisk ikke ved hvad der er galt
Det er så grimt at se ham sådan da Han slet ikke er dig selv!

Nu skal Han så faste og vente på lægen

Havde lige brug for at komme ud med det

Tanja som er ret bekymret

Har de undersøgt ham for galdesten?

Har han uro i kroppen? Smerter der stråler om i ryggen? Svært ved at ligge ned?

Håber i hvert fald de snart finder ud af hvad der er galt - uvisheden er det værste 

Anmeld

9. november 2011

Koen.

Update:

Han har fået lavet kikkertundersøgelse i maven og den viste ingen tegn på mavesår eller andet så de er igen på barbund

Anmeld

9. november 2011

Koen.

Wimmie skriver:

NeNejhhaHan

Har de undersøgt ham for galdesten?

Har han uro i kroppen? Smerter der stråler om i ryggen? Svært ved at ligge ned?

Håber i hvert fald de snart finder ud af hvad der er galt - uvisheden er det værste 

Nej Han er ikke blevet tjekket for galdesten
Hans smerter sidder i hele området i mellem gulvet og ned af og er bare konstant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.