Alle de bekymringer! :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Ka+Ma=Be

Min dreng blev lagt i seng kl 18:30 - dvs. at han nu har sovet i godt og vel 6 timer! Det har han aldrig gjort før. Og hvad gør hans mor så !? 

Ja, hun går da ind og tjekker om han stadig trækker vejret!  Og nu tror jeg ovenikøbet at jeg er kommet til at vække ham!  hehe

Det er jo helt tosset, som man kan blive nervøs over alting. Hvad gør jeg ikke, når han en dag sover igennem hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Min dreng blev lagt i seng kl 18:30 - dvs. at han nu har sovet i godt og vel 6 timer! Det har han aldrig gjort før. Og hvad gør hans mor så !? 

Ja, hun går da ind og tjekker om han stadig trækker vejret!  Og nu tror jeg ovenikøbet at jeg er kommet til at vække ham!  hehe

Det er jo helt tosset, som man kan blive nervøs over alting. Hvad gør jeg ikke, når han en dag sover igennem hihi 

Du er bestemt ikke den eneste som tjekker om de trækker vejret... Jeg tjekker det ved begge her... Selv når  Lina skal op og bøvse... 

Anmeld

9. november 2011

PsychedeliC

Katte87 skriver:

Det gør jeg stadig og min søn er 16 mdr .. nogle gange tror jeg at jeg har angst pga det

Anmeld

9. november 2011

Sifling

Hehe, Ja jeg tjekker også engang imellem, det er jo rart nok at være på den sikrer side

Anmeld

9. november 2011

SaNiNa

hihi søde det er bestem ikke letter med nr to Naia sov 6 timer i træk i nat og vågnede så ved hun var hundesulten så jeg fik da en ordenlig skraber (længe siden meget længe siden)

Men ja jeg skal altså også lige tjekke de dage hvor hun sover meget. og gør det altså også stadig med Nicklas

Det må være vores kærlig moderinstink som får os til det. Fald han hurtig i søvn igen så?

Anmeld

9. november 2011

Frk.S

Det er du bestemt ikke den eneste der gør.
Det gør jeg også jævnligt.

Anmeld

9. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Jeg må også tilslutte mig her. Jeg tjekker også, at Zander trækker vejret. Nogen gange beder jeg endda min mand om også at tjekke det, selvom at jeg selv lige har gjort det en time forinden.

Jeg tror nogen gange, at han synes at jeg er lidt småtosset for som han siger. "SELVFØLGELIG trækker han vejret. )

Tror bare at det er os kære mødre og vores mange (til tider unødvendige bekrymringer. )  - MEN MEN hellere være på den sikre side. Det er jo vores dyrebarste små guldklump(er)

Anmeld

9. november 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

uha kender jeg alt for godt....

Min søn ligger lige nu i slyngevuggen og snork bobler, han plejer altså kun at sove MAX 45 min af gangen når han sover formiddags, middags og eftermiddagslur, men han har sovet 1 time og 15 min nu, sidder KRAFTIGT og overvejer at tjekke om han faktisk trækker vejret...

Anmeld

9. november 2011

Ka+Ma=Be

PsychedeliC skriver:

Det gør jeg stadig og min søn er 16 mdr .. nogle gange tror jeg at jeg har angst pga det

Jah, det stopper sikkert aldrig Selv når de bliver nøddrukne teenagere, må man lige tjekke hehe

Anmeld

9. november 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Du er bestemt ikke den eneste som tjekker om de trækker vejret... Jeg tjekker det ved begge her... Selv når  Lina skal op og bøvse... 

Hehe Det gør jeg dog ikke. Bliver bare sådan lidt pylretnervøs når han har sovet SÅ længe!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.