Dinna88 skriver:
Vil du ikke forklare mig hvordan du oplever det?
P.S.
for at du ikke har det.
Jeg kan prøve! 
Hvis jeg sidder med bøjede ben, og strækker dem, giver det ofte et knæk i knæet. Det føles som om at knæskallen hopper, men det gør den ikke.
Når knæene gør ondt, føles det som om, det er på undersiden af knæskallen (men ikke i knæhasen!) at det gør ondt. Som om der "mangler" noget, der skal gøre berøringen af de to knogler mildere.
Hvis jeg fx bruger en crosstrainer går der max 1 minut før det gør ondt i højre knæ, som er værst. Det er en skærende smerte udenpå knæskallen (men ikke huden!) som stråler lidt ned på undersiden/nederste stykke af knæskallen. Hvis jeg stopper med det samme, går det hurtigt over til, bare at være "irriteret" som jeg er vant til. Hvis jeg fortsætter bliver den skærende smerte mere og mere intens, og det varer længere tid før jeg ikek har ondt længere.
Nogle gange gør det ondt (den skærende smerte) når jeg sætter mig på hug og rejser mig derfra, når jeg rejser mig fra toilettet/stole mm. Af og til gør det også ondt selvom mine ben er helt strakte og afslappede (og jeg sidder ned) - det føles som om det "stikker" i knæskallen.
Hm det er vist sådan jeg bedst kan beskrive det. Jeg kan sagtens gå helt almindelige ture, men løb, cykling mm. (og åbenbart også crosstrainer som ellers skulle være noget af det mest skånsomme
) udløser smerte lige med det samme!
Anmeld