Jeg ved ikke om det er her den skal lige, men nu forsøger jeg 
Jeg er bange for at jeg har tildraget mig en løbeskade. Jeg har i to måneder løbet hver anden dag, dog MEGET lidt. Startede ud med kun at løbe sådan 2 x 2 minutter osv. Er i dag oppe på at løbe 11 minutter i træk (længe leve løbeprogrammer der starter langsomt op)
Nå... Men nu er mit knæ totalt fucked. Undskyld mit franske.
Det startede i forgårs hvor jeg var ude at vandre. Min knæ begyndte at gå over et "hak" hver gang jeg tog et skridt. Sådan virkelig som om der var noget der rykkede derinde. Det gik over og det blev som om der var noget under min knæskal der var knust - man kunne mærke noget rasle derinde, når jeg bøjede det.
Og dette har så fortsat. Dog er det mere slemt nogle gang, og andre gange er der INTET. Hele tiden er der dog ubehag i mit knæ. Som om det spænder - I ved, ligesom hvis man går med skuldrene oppe konstant.
I dag har jeg så gået meget, fordi jeg har hjulpet min kæreste farmor med at flytte. Og nu er mit knæ hævet. Ikke meget, men lidt. Jeg kan ikke strække benet ud, fordi det så føles endnu mere ubehageligt og anstrengrende. Må lgie påpege, at det ikek gør ONDT, det er bare ubehageligt. Meget ubehageligt.
Kan dette lyde som en knæskade? Jeg ringer til lægen i morgen og får en akut tid, men min svigerfar der kender en del til skader osv siger at lægen nok bare til sige at mit knæ skal hvile - dog ved han ikke konkret hvad der er galt, eller OM der er noget galt... Jeg ved bare, at mit knæ ikke skal skramle og føles som om det trænger til olie.
Hvad tænker I?!
Anmeld