Børn der ser musik videoer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Sara.

wamse skriver:

Min datter har set musikvideoer fra hun var lille, det giver lidt sig selv når man har teenage brødre  Hun er 5½ nu

Hendes favorit er helt klart Bruno Mars' "The lazy song" Hun er helt skudt i ham 

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

Den er min søn på 1½ også heeeeeeeeelt vild med!! Han danser ligesom de gør med deres hoveder.. hehe....

Ja så ser hun jo hvad de ser :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Sara.

nettemor skriver:

kan godt forstå hun syns den var sjov. jeg skreg også af grin.. har ikke lige taget stilling til om jeg ville lade mine børn se den men lige umiddelbart tror jeg ikke det ville gøre mig det store.. de tænker jo ikke på samme måde som dig..

Nej det er nemlig også det jeg tænker :-)

Og synes egentlig at lige den video er sjov og sådan :-)

Anmeld

8. november 2011

Zeus

wamse skriver:

Min datter har set musikvideoer fra hun var lille, det giver lidt sig selv når man har teenage brødre  Hun er 5½ nu

Hendes favorit er helt klart Bruno Mars' "The lazy song" Hun er helt skudt i ham 

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

Ej hvor skægt.. Cajsa på 1 år, er også helt vild med hans musik.. Hun smiler i hele hovedet når lige præcist den sang kommer i radioen, også danser hun fornøjet rundt

Anmeld

8. november 2011

henh01

Jeg har ikke læst alle svarene.

Men herhjemme har vi altid gjort klart at musik er en verden for sig - og fordi der bliver bandet i en sang gør det ikke fyfy ordene legitime herhjemme. Det samme gælder hvad der vises i diverse musikvideoer - det hører musik verdenen til

Anmeld

8. november 2011

Zeus

lærkes_mor skriver:

Vi har kun få kanaler, den ene en musik.... og vi elsker at høre musik herhjemme :-)

Lærke er lige blevet 4 og synes at den video er så sjov! bl.a pga manden med papkassen på hovedet, men også fordi de danser i underbukser (det er jo virkelig skørt og sjovt synes hun)

Men så kom jeg bare til at tænke på at nogle familier måske ville synes at den er over grænsen for hvad de må se... 'vi har ikke regler omkring det herhjemme, men f.eks voldsfilm eller nyhederne på tv synes jeg ikke min datter skal se....

Jeg tror også Isabella ville grine, og sige "ej mor, prøv lige at se" med sådan et lille genert smil i mundvigene

Anmeld

8. november 2011

Nettemor

lærkes_mor skriver:

Nej det er nemlig også det jeg tænker :-)

Og synes egentlig at lige den video er sjov og sådan :-)

ja den er da mega skæg.

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

lærkes_mor skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE

Sådan!

Denner her synes jeg ikke er slem at se på for børn . Der er mange børn under 10 år på min facebook som linker den og skriver: haha

Anmeld

8. november 2011

Nettemor

henh01 skriver:

Jeg har ikke læst alle svarene.

Men herhjemme har vi altid gjort klart at musik er en verden for sig - og fordi der bliver bandet i en sang gør det ikke fyfy ordene legitime herhjemme. Det samme gælder hvad der vises i diverse musikvideoer - det hører musik verdenen til

skal bare lige være helt sikker på at jeg ikke misforstår dit indlæg

selv om det er en verden for dig selv så må de godt se /høre det bare ikke tro at det lovlig gør at bande bare fordi bruno mars fx gør det?

eller betyder det at de ikke ser den slags?

Anmeld

8. november 2011

skønneunger

lærkes_mor skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE

Sådan!

herhjemme kører den tit på en eller anden musik kanal og mine unger ser det hele, dem der er slemmest er dem med næsten nøgne kvinder med en del falske dele eller røven klaskende op i skærmen

lige den video du viser den er hylende morsom, og mine drenge har da grinet en del af den at kæresten så syntes det er skidesjovt at "forme" sine boxers til underbukser og sige wickle wickle wickle..... og gøre som i videon det er noget andet (dog ikke foran børnene haha)

Anmeld

8. november 2011

henh01

nettemor skriver:

skal bare lige være helt sikker på at jeg ikke misforstår dit indlæg

selv om det er en verden for dig selv så må de godt se /høre det bare ikke tro at det lovlig gør at bande bare fordi bruno mars fx gør det?

eller betyder det at de ikke ser den slags?

Den store på 7 år ser det og høre det også ofte. Vi hører helst radio dagen lang herhjemme Dog er hun mest til medine og rasmus seebach.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.