Børn der ser musik videoer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.854 visninger
39 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Sara.

Ville I lade jeres børn se denne?

Min datter så den idag, da den kørte i tvet og hun synes den var hyle morsom!

Har I regler om sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Mangler der ikke et link eller noget? 

Anmeld

8. november 2011

Nettemor

er nysgerrig nu kom med link

Anmeld

8. november 2011

Sara.

Chris! skriver:

Mangler der ikke et link eller noget? 

Arg sikke noget!!! Jo der gør så... 2 sek....

Anmeld

8. november 2011

Sara.

nettemor skriver:

er nysgerrig nu kom med link

Det er der nu :-)

Anmeld

8. november 2011

Zeus

lærkes_mor skriver:

Ville I lade jeres børn se denne?

Min datter så den idag, da den kørte i tvet og hun synes den var hyle morsom!

Har I regler om sådan noget?

Vi har hverken MTV, Voice, eller nogen af de andre musik kanaler.. Og har heller ikke nogen politik om det endnu..

Men tror ikke jeg vil forbyde det, eller lave regler om det som sådan. Musik har altid betydet meget for mig, og har selv set en del MTV og Voice da jeg var yngre

Anmeld

8. november 2011

Nettemor

lærkes_mor skriver:

Det er der nu :-)

kan godt forstå hun syns den var sjov. jeg skreg også af grin.. har ikke lige taget stilling til om jeg ville lade mine børn se den men lige umiddelbart tror jeg ikke det ville gøre mig det store.. de tænker jo ikke på samme måde som dig..

Anmeld

8. november 2011

wamse

Min datter har set musikvideoer fra hun var lille, det giver lidt sig selv når man har teenage brødre  Hun er 5½ nu

Hendes favorit er helt klart Bruno Mars' "The lazy song" Hun er helt skudt i ham 

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

Anmeld

8. november 2011

Sara.

Zeus skriver:

Vi har hverken MTV, Voice, eller nogen af de andre musik kanaler.. Og har heller ikke nogen politik om det endnu..

Men tror ikke jeg vil forbyde det, eller lave regler om det som sådan. Musik har altid betydet meget for mig, og har selv set en del MTV og Voice da jeg var yngre

Vi har kun få kanaler, den ene en musik.... og vi elsker at høre musik herhjemme :-)

Lærke er lige blevet 4 og synes at den video er så sjov! bl.a pga manden med papkassen på hovedet, men også fordi de danser i underbukser (det er jo virkelig skørt og sjovt synes hun)

Men så kom jeg bare til at tænke på at nogle familier måske ville synes at den er over grænsen for hvad de må se... 'vi har ikke regler omkring det herhjemme, men f.eks voldsfilm eller nyhederne på tv synes jeg ikke min datter skal se....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.