Hvad er jeres børns bedste badelegetøj :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Henriette Aaby

Min datter på 2 synes at vaskeklude, vandkander og dukker der må vaskes er et hit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Munder

Uden tvivl disse fra den blå giraf. Det er rigtig mange timer i dem. Hun har haft den siden hun var 2 år, og leget stadig meget med dem som 5-årig:

Fiskesjov til bad

Anmeld

10. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De leger begge med små plastisk skåle, grydeskeer, piskeris, kopper. Det hele er i plastisk og fra deres køkkenlegetøj.

Anmeld

10. november 2011

foto på lærred

hov... min søn har det badesæt fra teletubbies, det har været et hit i 1 års tid nu (han er 2 år nu).. 

Han elsker at de kan rutsje på rutsjebanen, og fylde  vand i "hullet" med dipsys hat

Er det så stort at man skal have et rigtig badekar? (vi har kun sådan et plastik badekar til vores pige)

til TS: Her er yndligstingene: Badedyr fra "babysam" (5 forskellige tror det er en ko, en kanin osv) plastik "mad-ting" (en lille skål, et plastik piskeris) et par the kopper osv.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collage, lærreder, invitationer og wallstickers

Anmeld

10. november 2011

MinNoah

foto på lærred skriver:

Er det så stort at man skal have et rigtig badekar? (vi har kun sådan et plastik badekar til vores pige)

til TS: Her er yndligstingene: Badedyr fra "babysam" (5 forskellige tror det er en ko, en kanin osv) plastik "mad-ting" (en lille skål, et plastik piskeris) et par the kopper osv.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collage, lærreder, invitationer og wallstickers

Nej slet ikke :-) Vi har også kun et plastik badekar

Anmeld

12. november 2011

K&S

NNM skriver:

hendes badeænder i forskellige farver og så to plastik strand skovle, en rive og en stjerneform hun elsker at lege med det. og ellers så hendes 2 vaskeklude.

Tusind tak

Anmeld

12. november 2011

K&S

Tusind tak for alle forslagene - jeg tror jeg vil forsøge mig med lidt køkkengrej, det er jo liiiidt billigere end alt det fancy, man kan købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.