Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter på 2 synes at vaskeklude, vandkander og dukker der må vaskes er et hit.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uden tvivl disse fra den blå giraf. Det er rigtig mange timer i dem. Hun har haft den siden hun var 2 år, og leget stadig meget med dem som 5-årig:
De leger begge med små plastisk skåle, grydeskeer, piskeris, kopper. Det hele er i plastisk og fra deres køkkenlegetøj.
hov... min søn har det badesæt fra teletubbies, det har været et hit i 1 års tid nu (han er 2 år nu).. Han elsker at de kan rutsje på rutsjebanen, og fylde vand i "hullet" med dipsys hat
hov... min søn har det badesæt fra teletubbies, det har været et hit i 1 års tid nu (han er 2 år nu)..
Han elsker at de kan rutsje på rutsjebanen, og fylde vand i "hullet" med dipsys hat
Er det så stort at man skal have et rigtig badekar? (vi har kun sådan et plastik badekar til vores pige)
til TS: Her er yndligstingene: Badedyr fra "babysam" (5 forskellige tror det er en ko, en kanin osv) plastik "mad-ting" (en lille skål, et plastik piskeris) et par the kopper osv.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collage, lærreder, invitationer og wallstickers
foto på lærred skriver: Er det så stort at man skal have et rigtig badekar? (vi har kun sådan et plastik badekar til vores pige) til TS: Her er yndligstingene: Badedyr fra "babysam" (5 forskellige tror det er en ko, en kanin osv) plastik "mad-ting" (en lille skål, et plastik piskeris) et par the kopper osv. Camilla www.foto-paa-laerred.dk collage, lærreder, invitationer og wallstickers
Nej slet ikke :-) Vi har også kun et plastik badekar
NNM skriver: hendes badeænder i forskellige farver og så to plastik strand skovle, en rive og en stjerneform hun elsker at lege med det. og ellers så hendes 2 vaskeklude.
hendes badeænder i forskellige farver og så to plastik strand skovle, en rive og en stjerneform hun elsker at lege med det. og ellers så hendes 2 vaskeklude.
Tusind tak
Tusind tak for alle forslagene - jeg tror jeg vil forsøge mig med lidt køkkengrej, det er jo liiiidt billigere end alt det fancy, man kan købe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128