Hvad er jeres børns bedste badelegetøj :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.363 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. november 2011

K&S

Anton trænger til lidt fornyelse i badekarret, men synes ikke lige jeg kan finde noget særligt spændende...!

Hvad er yndlings badelegetøjet hjemme hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

bøgelund

K&S skriver:

Anton trænger til lidt fornyelse i badekarret, men synes ikke lige jeg kan finde noget særligt spændende...!

vi har bare taget nogle ting fra hendes plastik te-stel.. det går aldrig af mode herhjemme..  

Anmeld

8. november 2011

K&S

bøgelund skriver:

vi har bare taget nogle ting fra hendes plastik te-stel.. det går aldrig af mode herhjemme..  

så tror jeg lige jeg finder lidt i skabene indtil julen er overstået

Anmeld

8. november 2011

NinaNymannMadsen

hendes badeænder i forskellige farver og så to plastik strand skovle, en rive og en stjerneform hun elsker at lege med det. og ellers så hendes 2 vaskeklude.

Anmeld

8. november 2011

LISBETH:-)

Det bedste for begge børn (på 1 og 4 år) er plastik kaffe måleskeer og plastik te stel. Alt det badelegetøj jeg har købt gennem tiderne er aldrig blevet brugt. alm. hverdagsting synes de er meget meget sjovere Så spar pengene og gå på udkig i køkkenskabet og legetøjskassen

Anmeld

8. november 2011

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mine gamle shampoo-flasker, hårkur-bøtter og sugerør!

Alle de fine ting jeg gennem tiderne har købt til dem leger de stort set aldrig med.

Anmeld

8. november 2011

Mamalou

K&S skriver:

Nu er min søn ikke så gammel, men jeg har foræret min niece på 12 måneder en lille hval, der sprøjter vand op, når den kommer under vand. Hun er helt vild med den. Jeg købte den i fætter BR til omkring 70 kr. 

Fandt sørme et link, så kan du se om det er sagen

http://www.br.dk/Brands/BELLINO/BELLINO%20badedyr.aspx?id=614554&vid=411206B

Jeg kan se på Fætter BR's hjemmeside, at Bellino laver flere former for legetøj til badet, som ikke koster en herregård.

Anmeld

8. november 2011

Sara.

Plastik legetøj, som ikke har huller..

Sugerør (også godt for deres mundmotorik ;-) )

Små dukker der skal bades og vaskes..

Anmeld

8. november 2011

MinNoah

8. november 2011

MinNoah

hov... min søn har det badesæt fra teletubbies, det har været et hit i 1 års tid nu (han er 2 år nu).. 

Han elsker at de kan rutsje på rutsjebanen, og fylde  vand i "hullet" med dipsys hat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.