Menstruation med hormonspiral..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Orkide86

Zeus skriver:

Okay, tusind tak for svar

Så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Hougaard92

Som der bliver sagt før så er tror jeg os det er meget forskelligt fra person til person. Fik sat min op for halanden måned siden og jeg ved ikke om du også døjede med ligeså mange menstuations smerter som jeg, jeg kunne næsten ikke være nogle steder og tog smertestillende ?

I stedet for at bløde som normalt inden jeg fik sat spiralen óp, så pletbløder jeg nærmest hver dag efterhånden. det er frygtelig irriterende.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

hej

jeg har selv hormon spiral for godt 1½ mdrl. siden. og det du oplever er helt normalt. 

du skal huske der kan gå op til 6mdr. før din menstration bliver normal

Tusind tak.. men kan perioden hvor det er der også være længere.. ??

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

Som der bliver sagt før så er tror jeg os det er meget forskelligt fra person til person. Fik sat min op for halanden måned siden og jeg ved ikke om du også døjede med ligeså mange menstuations smerter som jeg, jeg kunne næsten ikke være nogle steder og tog smertestillende ?

I stedet for at bløde som normalt inden jeg fik sat spiralen óp, så pletbløder jeg nærmest hver dag efterhånden. det er frygtelig irriterende.

Ja det er det samme som her.. håber det bliver godt..

Anmeld

9. november 2011

Hougaard92

Anonym skriver:

Ja det er det samme som her.. håber det bliver godt..

er vildt glad for den alligevel fordi man skal ikke huske tage nogle p-piller eller noget men det er træls synes jeg med alt det pletblødning og så videre

Anmeld

9. november 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Tusind tak.. men kan perioden hvor det er der også være længere.. ??

Ja det kan det sagtens. men efter 6mdr. skulle det gerne gå hen og blive normalt med mens. 

da jeg havde min den første det stoppet jeg helt med og få mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.