Menstruation med hormonspiral..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik lagt en hormon spiral for 3 uger siden.. Blødte kun samme dag.. fik så mit lort efter noget tid.. det kom som normalt.. altså "til tiden".. ar jo hørt det skulle blive mindre.. de første 3 dage var det heller ikke så slemt.. så begyndte det at blive lidt mere.. nu har det varet i 11 dage og de sidste par dage er det meget slimet (ja undskyld detaljerne ) og helt friskt lyst i farven..
Er det mon normalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Jeg fik lagt en hormon spiral for 3 uger siden.. Blødte kun samme dag.. fik så mit lort efter noget tid.. det kom som normalt.. altså "til tiden".. ar jo hørt det skulle blive mindre.. de første 3 dage var det heller ikke så slemt.. så begyndte det at blive lidt mere.. nu har det varet i 11 dage og de sidste par dage er det meget slimet (ja undskyld detaljerne ) og helt friskt lyst i farven..
Er det mon normalt??

hej

jeg har selv hormon spiral for godt 1½ mdrl. siden. og det du oplever er helt normalt. 

du skal huske der kan gå op til 6mdr. før din menstration bliver normal

Anmeld

8. november 2011

Rødhætte

Det er helt normalt. Jeg fik sat en op i maj og har stadig lige så meget mens som før.. Min søster fik en på samme tid og har slet ikke mens mere. Tror det er meget forskelligt hvordan kroppen reagere på den

Anmeld

8. november 2011

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

Er det mon normalt??

Det kan blive mindre eller det kan blive mere, men selve perioden bør ikke ændre sig - i så fald skal du så kontakte din læge...

Jeg fik sat min op for 1½ mdr siden, og har blødt mindre end normalt men i samme periode.

Anmeld

8. november 2011

Zeus

Undskyld jeg lige springer ind i din tråd

Men hvad koster en hormonspiral?

Anmeld

8. november 2011

Orkide86

Zeus skriver:

Undskyld jeg lige springer ind i din tråd

Men hvad koster en hormonspiral?

1200-1300 ca

Anmeld

8. november 2011

Orkide86

Jeg har haft min i lidt over et år nu og det er først nu min mens er regn mæssig.. det vare højest 2 dage, og der kommer stort ingen ting..

Anmeld

8. november 2011

Zeus

Mirjam123 skriver:

1200-1300 ca

Og er det 3 eller 5 år de holder? Overvejer nemlig stærkt en spiral i stedet for nova-ringe.. Et fuldt ud tilfreds med nova-ringen, men synes dælme de er dyre i længden 

Anmeld

8. november 2011

Orkide86

Zeus skriver:

Og er det 3 eller 5 år de holder? Overvejer nemlig stærkt en spiral i stedet for nova-ringe.. Et fuldt ud tilfreds med nova-ringen, men synes dælme de er dyre i længden 

Den holder i 5 år Jeg er blevet glad for den.

Anmeld

8. november 2011

Zeus

Mirjam123 skriver:

Den holder i 5 år Jeg er blevet glad for den.

Okay, tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.