Skejby gav ikke en fuck.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Gry91

Anonym skriver:

Jeg har i snart en uge rendt ud og ind af akut modtagelsen for gravide på skejby, med voldsomme smerter og kramper, og haft så ondt at jeg knap og nap kunne gå. De sendte mig hjem hver gang, med viden om de ikke kunne gøre noget for mig, og hver gang kom jeg tilbage med endnu flere smerter. De tjekkede mig, og gav mig nogle ting det kunne være og sagde derefter at der var intet at gøre. De gav min søn skylden for smerterne, selvom det OVERHOVEDET ikke havde noget med ham at gøre, de sagde at hans hoved fremprovokerede smerterne, og de fandt en masse andre ting det også "kunne være". Har nu en uge efter, været til egen læge som straks gav mig noget for blærebetændelse, og allerede nu har det virket. 

Jeg har kommet deroppe, men voldsomme kramper, smerter så voldsomme at jeg ikke kunne gå, og de har sendt mig hjem hver eneste gang med et nyt svar og viden om de stadig ikke kunne gøre noget, og sagde det var normalt! Min læge sagde i dag at det var alt andet end normalt, og at jeg ikke må have de smerter! Jeg er rasende, jeg sætter aldrig mine fødder på skejby igen udover når jeg skal føde, de har pisset på mig, ikke taget mig alvorligt, og været totalt ligeglade!

Jeg vil intet med dette indlæg, bare lige ud med alt min vrede! 

Er nu endnu gladere for at have skiftet fødested derfra!

Det er da virkelig dårlig behandling :s 

Håber alt er okay igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

babyMark

ej for en uproffessionel behandling du har fået! Jeg ville nok også prøve at kontakte patientklagenævnet for at høre om de har hørt om lignende sager før...og  for at det hele forløber glat når først fødslen går igang!

du fortjener i hvert fald en

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

mg91 skriver:

Er nu endnu gladere for at have skiftet fødested derfra!

Det er da virkelig dårlig behandling :s 

Håber alt er okay igen 

Ja, håber de er bedre til at hjælpe en igennem en fødsel end de er til at hjælpe en når man har det skidt

Det er det heldigvis, og tak 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

babyMark skriver:

ej for en uproffessionel behandling du har fået! Jeg ville nok også prøve at kontakte patientklagenævnet for at høre om de har hørt om lignende sager før...og  for at det hele forløber glat når først fødslen går igang!

du fortjener i hvert fald en

Ja det er bare surt! De burde jo hjælpe en, især når man render rundt med sådan en lille guldklump i maven!

Mange tak skal du have 

Anmeld

8. november 2011

Muhmi

Ej nej nej nej altså.... Hvad fanden tænker de på?? Seriøst, man må sku da ikke have så ondt at man næsten ikke kan stå når man er gravid!! Har du fået tjekket om det er en blærebetændelse?? For det skal du altså have tjekket og have gjort noget ved.... Det kan være rigtig farligt, når du er så tæt på termin!

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ej nej nej nej altså.... Hvad fanden tænker de på?? Seriøst, man må sku da ikke have så ondt at man næsten ikke kan stå når man er gravid!! Har du fået tjekket om det er en blærebetændelse?? For det skal du altså have tjekket og have gjort noget ved.... Det kan være rigtig farligt, når du er så tæt på termin!

Ja, gik jo til egen læge der med det samme sagde det var blærebetændelse og gav mig pencillin! Heldigvis! nu er smerterne forsvundet og kramperne også, er så lykkelig over det.. Sætter ikke mine fødder på Akut-modtagelsen for gravide indtil termin, går til egen læge hvis der bliver noget, for den behandling er direkte uacceptabel, det somom de var fuldstændig ligeglade med mig og min baby!

Anmeld

8. november 2011

Gaia

Anonym skriver:

Burde jeg nok gøre, synes sgu ikke det er en fair behandling!

Det er det sørme heller ikke. Jeg ville finde ud af at klage... god du har en god læge.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Det er det sørme heller ikke. Jeg ville finde ud af at klage... god du har en god læge.

Gør jeg også efter min fødsel , Ja heldigvis!

Anmeld

8. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ja, gik jo til egen læge der med det samme sagde det var blærebetændelse og gav mig pencillin! Heldigvis! nu er smerterne forsvundet og kramperne også, er så lykkelig over det.. Sætter ikke mine fødder på Akut-modtagelsen for gravide indtil termin, går til egen læge hvis der bliver noget, for den behandling er direkte uacceptabel, det somom de var fuldstændig ligeglade med mig og min baby!

Det er simpelthen bare ikke i orden... Godt du har fået styr på det...

Kan du egentlig ikke vælge et andet sted at føde?

Anmeld

8. november 2011

MiaLarsen

Sikke nogen skiderikker det kan de fandeme ikke være bekendt.. og ja de burde fandeme fyres hele bundet... hvis det havde været mig havde jeg fandeme klaget over dem .. sikke nogen svin ...

er jeg rigtig ked af og høre og ja rigtig godt du tog til lægen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.