Jeg har i snart en uge rendt ud og ind af akut modtagelsen for gravide på skejby, med voldsomme smerter og kramper, og haft så ondt at jeg knap og nap kunne gå. De sendte mig hjem hver gang, med viden om de ikke kunne gøre noget for mig, og hver gang kom jeg tilbage med endnu flere smerter. De tjekkede mig, og gav mig nogle ting det kunne være og sagde derefter at der var intet at gøre. De gav min søn skylden for smerterne, selvom det OVERHOVEDET ikke havde noget med ham at gøre, de sagde at hans hoved fremprovokerede smerterne, og de fandt en masse andre ting det også "kunne være". Har nu en uge efter, været til egen læge som straks gav mig noget for blærebetændelse, og allerede nu har det virket.
Jeg har kommet deroppe, men voldsomme kramper, smerter så voldsomme at jeg ikke kunne gå, og de har sendt mig hjem hver eneste gang med et nyt svar og viden om de stadig ikke kunne gøre noget, og sagde det var normalt! Min læge sagde i dag at det var alt andet end normalt, og at jeg ikke må have de smerter! Jeg er rasende, jeg sætter aldrig mine fødder på skejby igen udover når jeg skal føde, de har pisset på mig, ikke taget mig alvorligt, og været totalt ligeglade!
Jeg vil intet med dette indlæg, bare lige ud med alt min vrede!
Anmeld