Der kører så mange tanker rundt i mit hoved for tiden, og jeg kan ikke finde hoved eller hale i nogle af dem..
Jeg syntes min kæreste og jeg, bliver uvenner rigtig tit.. Ikke sådan råbe skrige af hinanden, bare sådan nogle små sure miner.. Selv over en sms, kan vi blive uenige!
Jeg vil gerne snakke med ham om det, sådan at vi kan få løst problemerne. Men han er slet ikke til at snakke med om sådan noget. Enten sidder han bare og surmuler, uden at komme med en lyd så det er mig der kommer med alle forslagene uden at få respons på dem, eller også så finder han nogle ting, jeg skal ændre og det siger jeg, det vil jeg gerne prøve, men når jeg siger noget han skal ændre på, syntes jeg aldrig der sker noget som helst.
Jeg har nok en tendens til at være lidt efter ham.. Da jeg syntes han er sjusket til tider og jeg syntes ikke det er noget vores børn skal vokse op med. f.eks smørre han mad på bordet, hvor jeg ønsker han tager en tallerken og smørre den på.. Det siger jeg til ham hver gang.. Han er slem til at glemme og børste sine tænder, hvilket jeg vægter meget højt da jeg ellers ikke har lyst til at kysse og syntes man børster tænder når man går i seng! Så det siger jeg også til ham!
Vi er opvokset på 2 meget forskellige måder, hvilket jo har rigtig meget at sige! Jeg er fra en kernefamilie, hvor jeg fra start har fået af vide hvad der er rigtigt og forkert!
Han er opvokset med en far, der drak og en mor der på inden måde kunne/kan finde ud af at være en ordentlig mor. De er flyttet meget og moren har haft flere forskellige mænd.
Jeg er også af en person, der af og til godt kan fyre en joke af og måske virke lidt hård i munden.. Og han tager alt lige ind, alt tager han personligt! Også netop på grund af hans barndom..
Men jeg ved ikke om vi passer sammen, jeg ved ikke om jeg kan leve med disse ting resten af mit liv?? Jeg er så forvirret og fustræret over det. Og er træt af at der skal være sure miner så tit som der er.. Men på den anden side tænker jeg også, hvordan skal jeg leve uden og når man skal have barn sammen, så bliver man sammen!!
Jeg syntes han er en meget speciel person, jeg faktisk ikke helt ved hvordan jeg skal tackle, og om jeg kan lære at tackle?? jeg aner det ikke...
Håber der er nogle der kan komme med nogle svar omkring, hvad jeg kan stille op..