Min søn er 1 år nu .. og jeg er stadigvæk ikke tilfreds med vuggestuen.
Jeg har arbejdet der før jeg fik min søn, og valgte han sku gå der, der jeg stolede på folket.
Men hver gang jeg aflevere ham, græder han så voldsomt og holder fast i mig og det gør så ondt.
Han har gået der i snart 3 mdr. men helt fra dag et har de været meget fraværende .. og når vi aflevere ham , tager de imod ham og så snart vi ude så sætter de ham ned og han græder løs, de skal trøste ham og få ham til at føle sig tryg.
Jeg fik afleveret ham i dag og gik ud, hørte ham græde, fik det bare såå DÅRLIGT. græd lidt. men jeg havde glemt noget så da jeg kom tilbage ku jeg se hende pædagogen (en ven) havde sat ham bar på gulvet og tog tøj på de andre børn. min søn var tudefærdig men hun var bare optaget og var sådan set ligeglad . Hans snut var helt ned ved løberne og hun havde taget hans sut som jeg havde givet ham . jeg fik det skidt og tog min søn hjem til min mor. hun var også ligeglad med en lille knægt som græd og græd i et hjørne. hun sagde bare hvorfro græder du hva? og ellers gjorde hun ikke andet.
Jeg har gang på¨gang opdaget at hende pædagogen som er en ven til mig behandler mit barn ikke godt. jeg er bange for at sige noget, da det vil ødelægge vores venskab ... hvordan gør jeg det ??

Jeg havde opsagt ham fra vuggestuen for en måned siden da jeg ikke følte mig tryg der .. men så tog jeg opsigelse fra da de blev ved med at sige de er så glad for ham og han har det sååå godt ... så ændrede jeg mening og tænkte jeg bare havde fået dårligt førstehåndsintryk ..
og nu har jeg fortrudt det forfærdelig meget.

Jeg kan simpelthen ikke aflevere ham i vuggestuen når hende pædagogen (min ven) er der .
Hjælp hvad gør jeg ?? er virkelig ked af om det er sådan i alle vuggestuer eller kun her og hvad kan jeg gør som forældre.
Anmeld