Jeg har syet en julekalender til Emilie :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mette.

MariaJ skriver:

Nej, hvor er den fin, og hvor er du bare velforberedt. Den skal hun nok blive glad for.

Tusind tak. Ja, jeg må hellere være i god tid, så der er god tid til eksamens læsningen hele december.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

LinLin

Mette. skriver:

Tak.

Det var også min plan først, men så fik jeg den her ide, som bare måtte afprøves, og det gik jo heldigvis godt.

Jeg vlle da også lave noget federe, hvis jeg kunne sy Men der kan være større gaver i den julesok jeg har købt. Og så bliver David heller ikke fristet til at åbne mere end een om dagen

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Mettemus skriver:

Min kære mand forstår pr defintion ikke fine hentydninger - han skal bankes i hovedet med en forhammer med en ønskeseddel tapet på, før han forstår noget som helst

Men mon ikke din er knapt så tungnem?

Jamen vi er vist faldet så godt på plads som økonomien tillader. Synes jeg mangler en frygtelig masse ting, men det er der ikke rigtig noget at gøre ved. Og jo han blir stor. Og kan alt muligt nu. Efter at have krøbet rundt i tre måneder har han nu endelig lært at kravle. Han rejser sig op ad alt, piller i alt, spiser alt, har udviklet et kæmpe temperament og bliver stiktosset hvis han ikke får sin velje (hvor mon han har det fra?)

Og jeg skriver eksamensopgave på livet løs (eller - jeg prøver i hvert fald). Den skal afleveres d. 4/1, så der er heldigvis tid endnu.

Hvordan går det med jer? Lader i også op til eksamenstid?

Jeg tror vi har fundet to mænd som matcher hinanden ret godt på det område. Her tror jeg også der skal en ret stor hammer til.

Ih, jeg kender alt for godt det der med at økonomien ikke helt tillader man gerne vil det hele, og man vil jo helst på plads lige med det samme med alt hvad der dertil høre. Hvor meget plads har i fået i huset?

Hvor er han dygtig han er kommet op på alle fire, det er så stort og freden er pludselig forbi. Jeg mindes jeg nogen gange savnede dengang man vidste hvor man havde lagt hende. , selvom det jo også er skønt der sker en masse, om lidt løber han jo omkring også! vildt, det er jo som i går han kom. Emilie er også blevet så stor og bevist. Hun ved så mange ting og er begyndt at sige flere og flere ord. Senest i dag "far", det er så vildt at hun pludselig snakker. Der er også kommet ekstra fart på efter hun er starter i dagpleje.

Og jeps, vi lader også op til eksamen, jeg snuppede allerede en i sidste uge, og en til om 3 uger, også til januar igen. Jeg håber din skrivning går fremad, det kan være svært når man har de små hjemme også. Men, jeg er sikker på du snilt når det til toppoint.

Anmeld

9. november 2011

Mette.

DAs mor skriver:

Jeg vlle da også lave noget federe, hvis jeg kunne sy Men der kan være større gaver i den julesok jeg har købt. Og så bliver David heller ikke fristet til at åbne mere end een om dagen

Hehe, det er en ret god pointe. Emilie har også en sok, så der kommer de store gaver i.  Kalenderen ville blive lidt for voldsom hvis jeg skulle have større lommer på den.  

Anmeld

10. november 2011

Sakris

Super flot lavet

Anmeld

10. november 2011

Mette.

Sakris skriver:

Super flot lavet

Tusind tak.

Anmeld

10. november 2011

B&J

super flot lavet ej hvor er du super dygtig

Anmeld

10. november 2011

Mette.

B&J skriver:

super flot lavet ej hvor er du super dygtig

Tusind tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.