Jeg har syet en julekalender til Emilie :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Mette.

Mamalou skriver:

Hold da op hvor er det flot! 

Hvordan kan det ikke blive et hit hos den unge dame? Hun bliver da med garanti ellevild

Tusind tak.

Jeg håber også den bliver et hit, men hun er jo kun 19 måneder, så jeg tænker hvor meget den størrelse overhovedet forstår af det hel endnu, men vi får se, om ikke andet bliver gaverne nok et hit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Klokkeblomst88

Hvor er den bare så fin!

Anmeld

8. november 2011

Mettemus

Mette. skriver:

MAn bliver da aldrig for gammel! Måske vi skulle komme med den diskret hentydning til vores kære mænd om at vi også ønsker os en pakkekalender?!

Jeg tvivler bare desværre på det virker, hvertfald her.

Hvordan har i det? Laurits bliver vel så stor også? og er i faldet godt til i jeres nye hjem? 

Min kære mand forstår pr defintion ikke fine hentydninger - han skal bankes i hovedet med en forhammer med en ønskeseddel tapet på, før han forstår noget som helst

Men mon ikke din er knapt så tungnem?

Jamen vi er vist faldet så godt på plads som økonomien tillader. Synes jeg mangler en frygtelig masse ting, men det er der ikke rigtig noget at gøre ved. Og jo han blir stor. Og kan alt muligt nu. Efter at have krøbet rundt i tre måneder har han nu endelig lært at kravle. Han rejser sig op ad alt, piller i alt, spiser alt, har udviklet et kæmpe temperament og bliver stiktosset hvis han ikke får sin velje (hvor mon han har det fra?)

Og jeg skriver eksamensopgave på livet løs (eller - jeg prøver i hvert fald). Den skal afleveres d. 4/1, så der er heldigvis tid endnu.

Hvordan går det med jer? Lader i også op til eksamenstid?

Anmeld

8. november 2011

LinLin

Mette. skriver:

Se piger, jeg er simpelthen så stolt af mit seneste kreative projekt. Jeg har selv designet det hele og klippet små tal i filt og syet på.

I får lige et billede af den uden indhold, et billede af de 24 pakker og et billede af kalenderne med gaver i. Nu håber jeg bare den falder i god jord hos den unge dame. 

Hvor er den flot!

Mine drenge får bare gaverne i en julesok, jeg købte i ikea og så vil min tante så sy navn på. Men hun er lidt langsom: hun fik dem i marts, men de er ikke lavet endnu

Anmeld

8. november 2011

HeidiØ

Mette. skriver:

Tusind tak. Den var slet ikke så svær igen, så det er bare at komme i gang. 

Puuuuha mig, nål, tråd og symaskiner er en super dårlig kombi!!

Anmeld

8. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Se piger, jeg er simpelthen så stolt af mit seneste kreative projekt. Jeg har selv designet det hele og klippet små tal i filt og syet på.

I får lige et billede af den uden indhold, et billede af de 24 pakker og et billede af kalenderne med gaver i. Nu håber jeg bare den falder i god jord hos den unge dame. 

Hold kæft hvor er du SEJ søde.

Anmeld

9. november 2011

MariaJ

Nej, hvor er den fin, og hvor er du bare velforberedt. Den skal hun nok blive glad for.

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Klokkeblomst88 skriver:

Hvor er den bare så fin!

Tusind tak.

Anmeld

9. november 2011

Mette.

DAs mor skriver:

Hvor er den flot!

Mine drenge får bare gaverne i en julesok, jeg købte i ikea og så vil min tante så sy navn på. Men hun er lidt langsom: hun fik dem i marts, men de er ikke lavet endnu

Tak.

Det var også min plan først, men så fik jeg den her ide, som bare måtte afprøves, og det gik jo heldigvis godt.

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold kæft hvor er du SEJ søde.

Tak søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.