Tandlæge pral - en stolt mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.913 visninger
32 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Frederic var til tandlæge i formiddags og hold da op hvor slog han benene væk under både mig og tandlæge damen...

Lige til en tandlæge reklame for børn...

Vi blev kaldt ind og kom i samme rum som for et ½ år siden, kunne se at han lige stopped en smule op og kigged lidt alle genkendene rundt.

Han hopped selv op i stolen - smed sine termo støvler - lagde begge hænder under hovedet og åbned munden.. 

Ikke en mine fortrak han og hun gik ellers godt til værks med tandstens skraber - tandtråd osv.

Den 18 okt da vi hented ham i bh, fik farmand at vide at han 'blot havde bidt sig i læben'... Men med skarbemærker i ansigt og en fortand der var begyndt at skifte farve...

Så pga den fortand og det at han stadig for astma medicin der driller hans øvrige tænder - fik vi atter en tid om et ½ år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Nettemor

ej hvor er han bare sej din lille mand.

fandt i nogensinde ud af hvad der virkelig var sket siden det har gjort så meget skade... eller tror i 'bare' han var faldet??

for at det om ½ år er iorden igen og han ikke skal døje med det mere..

Anmeld

8. november 2011

nettemor skriver:

ej hvor er han bare sej din lille mand.

fandt i nogensinde ud af hvad der virkelig var sket siden det har gjort så meget skade... eller tror i 'bare' han var faldet??

for at det om ½ år er iorden igen og han ikke skal døje med det mere..

Ja han skisme lidt sej...

Sådan som han så ud, var han ikke bare faldet. Efter nogle dagee sagde han at han var faldet... Men hvad der egentlig skete er der kun ham selv der ved, men han må have slået sig slemt - for han var bleg, mat og ingen gnist i øjnene...

Vi skal holde øje med om der kommer en blist, for det er et tegn på at der er betændelse inde bagved og den næste tand også er skadet...

Anmeld

8. november 2011

1. billed er fra selve dagen.

2. billed er fra dagen efter, kan ane at den ene fortand har skiftet farve.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Nettemor

Mor til Frederic skriver:

se u ti a sde1. billed er fra selve dagen.

2. billed er fra dagen efter, kan ane at den ene fortand har skiftet farve.

Det ser ud til at det har gjort ondt. Stakkels dreng. Sejt at han tager det så godt

Anmeld

9. november 2011

LilleLene

Frederic var til tandlæge i formiddags og hold da op hvor slog han benene væk under både mig og tandlæge damen...

Lige til en tandlæge reklame for børn...

Vi blev kaldt ind og kom i samme rum som for et ½ år siden, kunne se at han lige stopped en smule op og kigged lidt alle genkendene rundt.

Han hopped selv op i stolen - smed sine termo støvler - lagde begge hænder under hovedet og åbned munden.. 

Ikke en mine fortrak han og hun gik ellers godt til værks med tandstens skraber - tandtråd osv.

Den 18 okt da vi hented ham i bh, fik farmand at vide at han 'blot havde bidt sig i læben'... Men med skarbemærker i ansigt og en fortand der var begyndt at skifte farve...

Så pga den fortand og det at han stadig for astma medicin der driller hans øvrige tænder - fik vi atter en tid om et ½ år...

Haha hvor kært

Håber det bliver ligeså nemt for mig i dag så

Anmeld

9. november 2011

nettemor skriver:

Det ser ud til at det har gjort ondt. Stakkels dreng. Sejt at han tager det så godt

Havde nok forventet at bh havde ringet og været ærlige.

Farmand og søn kom ud på mit arbejde og han var stadig så ked at han ikke ville med ud af bil. Han elsker ellers at rende rundt derude, kigge på de forskellige lastbiler og spise is.. Så måtte nærmest flå ham ud og lov at jeg satte ham tilbage i bil...

Derfor han fik lov at tegne på vores store wideboard tavle i frokost stuen.

Anmeld

9. november 2011

LilleLene skriver:

Haha hvor kært

Håber det bliver ligeså nemt for mig i dag så

Ja han overrasked os begge..

Det skal nok gå godt idag, giver du en update?

Så altså ingen fast spændings snore i tandlægestol, så mon ikke det går...

Anmeld

9. november 2011

B&J

Ej hvor er han bare dygtig

og sikke da en skramme han har fået ved læben

Anmeld

9. november 2011

LilleLene

Ja han overrasked os begge..

Det skal nok gå godt idag, giver du en update?

Så altså ingen fast spændings snore i tandlægestol, så mon ikke det går...

Ej har en veninde med til at holde mig i holden (da hverken kæresten eller min moaar kunne få fri)  

Men skal nok skrive om jeg kommer til at lide af tandlægeskræk resten af mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.