Min mand skriver med en anden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

nathja

den er også svær, men jeg har stået i samme situation. min mand kommer oprindeligt fra odder og har kendt MANGE piger inden mig, men det var okay med mig. da jeg var 2måneder fra min termin fandt jeg ud af at han skrev frækt med 2 andre piger og udvekslede intime billeder med dem. jeg blev så gal at jeg først skrev numrene ned, derefter konfronterede jeg ham med det og sagde til ham at hvis han bare så meget som tænkte på at fortsøtte med det eller hellere ville have en af dem i stedet for mig og hans ufødte barn så kunne han bare gå, så det blev helt og holdent hans valg, sov på sofaen for han skulle ikke røre mig. dagen efter ringede jeg til dem begge og spurgte dem hvad deres hensigter med ham var for hvis de ville have ham måtte de gerne få ham, ingen af dem vidste at han var gift og ventede barn.. endte med at han valgt os..

da jeg ventede nr. 2 skete det samme, og jeg tog den på samme måde + at jeg gv ham igen af samme skuffe ikke med billeder men bare fræk snak over nettet så åbenlyst at han ikke kunne undgå at opdage det.. og det har klaret det lille problem, også selvom jeg nu venter nr. 3..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Jeg ville snakke med ham om det, forklare ham at du er lidt ekstra følsom pga graviditeten og nok er lidt overtænkende. ofrklar ham alle de signaler du har set og indrøm at du har tjekket hans mobil, fordi du overtænker. få en god snak ud af det og kom videre. du vil højst sandsynlig ikke kunne lægge det fra dig før han selv forklarer og beroliger dig.

Jeg tror ikke der er noget i det, ud over han mangler "normale" samtaler om alt og intet. vi gravide bliver jo lidt babyfikseret

Det er også dét jeg tænker (og håber på); at der ikke er noget i det, og at han måske bare savner nogen at snakke med uden at det lige behøver at handle om alt dét der foregår herhjemme.

Jeg kender da selv fornemmelsen; at det er rart at snakke med nogen man ikke går op og ned af til hverdag, eller nogen næsten fremmede - det kan være rart at "komme lidt væk" engang imellem og der behøver jo slet ikke at være mere i det end hyggesnak.

Havde der været det mindste i SMS'erne der antydede andet en "small talk" havde jeg nok haft god grund til at være jaloux. Jeg tror også det er som du siger; at jeg er lidt ekstra følsom pga. graviditeten, og jeg er helt sikkert én der har tendens til at overtænke og bekymre mig for meget...

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

den er også svær, men jeg har stået i samme situation. min mand kommer oprindeligt fra odder og har kendt MANGE piger inden mig, men det var okay med mig. da jeg var 2måneder fra min termin fandt jeg ud af at han skrev frækt med 2 andre piger og udvekslede intime billeder med dem. jeg blev så gal at jeg først skrev numrene ned, derefter konfronterede jeg ham med det og sagde til ham at hvis han bare så meget som tænkte på at fortsøtte med det eller hellere ville have en af dem i stedet for mig og hans ufødte barn så kunne han bare gå, så det blev helt og holdent hans valg, sov på sofaen for han skulle ikke røre mig. dagen efter ringede jeg til dem begge og spurgte dem hvad deres hensigter med ham var for hvis de ville have ham måtte de gerne få ham, ingen af dem vidste at han var gift og ventede barn.. endte med at han valgt os..

da jeg ventede nr. 2 skete det samme, og jeg tog den på samme måde + at jeg gv ham igen af samme skuffe ikke med billeder men bare fræk snak over nettet så åbenlyst at han ikke kunne undgå at opdage det.. og det har klaret det lille problem, også selvom jeg nu venter nr. 3..

Men hvordan er tilliden imellem jer så i dag? Det lyder bestemt heller ikke rart; slet ikke når det så åbenlyst handlede om sex og interessen for andre piger 

Jeg var godt nok blevet ked - især når man er gravid... 

Jeg synes det er svært - havde hans SMS'er været af seksuel karakter eller med billeder osv. var det noget andet; så var jeg nok ligeglad med om han vidste at jeg tjekkede hans mobil - men fordi de sådan set er ret uskyldige, så kan jeg ikke finde ud af om det er "nok" til at jeg burde kontrontere ham med at jeg har snaget i hans mobil.

Han er nemlig normalt ikke typen der selv er jaloux og han kan sagtens finde på at bede mig tjekke hvem der sendte ham en SMS hvis han f.eks. får en besked mens han kører bil - så det virker jo ikke som om han ville have noget at skjule...

Anmeld

8. november 2011

nathja

Anonym skriver:

Men hvordan er tilliden imellem jer så i dag? Det lyder bestemt heller ikke rart; slet ikke når det så åbenlyst handlede om sex og interessen for andre piger 

Jeg var godt nok blevet ked - især når man er gravid... 

Jeg synes det er svært - havde hans SMS'er været af seksuel karakter eller med billeder osv. var det noget andet; så var jeg nok ligeglad med om han vidste at jeg tjekkede hans mobil - men fordi de sådan set er ret uskyldige, så kan jeg ikke finde ud af om det er "nok" til at jeg burde kontrontere ham med at jeg har snaget i hans mobil.

Han er nemlig normalt ikke typen der selv er jaloux og han kan sagtens finde på at bede mig tjekke hvem der sendte ham en SMS hvis han f.eks. får en besked mens han kører bil - så det virker jo ikke som om han ville have noget at skjule...

tilliden er tilbage til hvad den var før vi blev gravide.. netop fordi han fandt ud af at det han allerede har er mere værd end det han ville kunne få ude i byen.. han ved godt at kan han få andre tilbud så kan jeg i hvert fald også, og det selvom jeg er gravid nu, han prøver ikke på samme nummer 3 gang for han ved også at så bliver han smidt ud, jeg kan sagtens klare det selv..

Anmeld

8. november 2011

Holbæktrunten

chael skriver:

Når han har gjort det en gang før, så kan jeg godt forstå du er ekstra opmærksom!!

Min eneste tanke om sådan noget er; hvad er hans behov for ligepludselige at skabe kontakt til en gammel veninde?

Måske uskyldigt, måske okay med pige venner, måske, måske, måske....

Jeg ville spørge direkte til det.

Og jeg er heller ikke jaloux, men hvis min kæreste skrev med en anden pige på SMS, så ville jeg nok blive temlig stram i ansigtet. Hvad med de beskeder han så måske sletter?? Dem du ikke læser??

Nej, jeg ville ikke acceptere det.

*Camilla

Anmeld

8. november 2011

JJH

Anonym skriver:

Det er også dét jeg tænker (og håber på); at der ikke er noget i det, og at han måske bare savner nogen at snakke med uden at det lige behøver at handle om alt dét der foregår herhjemme.

Jeg kender da selv fornemmelsen; at det er rart at snakke med nogen man ikke går op og ned af til hverdag, eller nogen næsten fremmede - det kan være rart at "komme lidt væk" engang imellem og der behøver jo slet ikke at være mere i det end hyggesnak.

Havde der været det mindste i SMS'erne der antydede andet en "small talk" havde jeg nok haft god grund til at være jaloux. Jeg tror også det er som du siger; at jeg er lidt ekstra følsom pga. graviditeten, og jeg er helt sikkert én der har tendens til at overtænke og bekymre mig for meget...

Det er kun fordi jeg kender det fra mig selv. utroligt hvad en graviditet kan gøre ved ens hjerne. Tag snakken med ham og få det ud af hovedet, så du igen kan holde om ham ubekymret.

Anmeld

8. november 2011

Tystys14

Anonym skriver:

For 1½ år siden tog jeg min mand i en hed samtale (af seksuel karakter) med sin ekskæreste. Det gav mig nogle gevaldige slag i selvtilliden - og i tilliden til ham, men vi snakkede ud om det og kom ret hurtigt videre.

Selvom jeg har tilgivet ham, så er jeg samtidig blevet paranoid, og jeg må indrømme at jeg sommetider tjekker hans Facebook (han har selv givet mig sit login+password) og hans mobil.

For 3 uger siden var han til en genforeningsfest med sin gamle klasse, og i dagene efter virkede han en smule underlig og han snakkede meget om personerne til denne fest (de havde kun været 2 fyre). Jeg er ikke generelt jaloux anlagt, jeg har intet imod at han tager til fester eller i byen uden mig (noget han dog sjældent gør/gider).

Et par dage efter festen tjekkede jeg hans mobil og fandt en lang samtale mellem ham og en pige fra hans gamle klasse. Ikke noget af seksuel karakter - bare sådan noget tak for sidst og at de burde ses noget oftere (venneflokken - ikke kun de 2).

Fint nok - ikke noget mistænkeligt her.

Tjekker dog mobilen igen et par dage efter og ser at han bliver ved med at tage kontakt til hende; spørger til hvad hun laver og hvordan det går. Hun svarer kort og høfligt og det lyder som om det er ham der viser interessen og ikke hende.

Jeg tjekker mobilen i løbet af de næste 8-10 dage men der er ingen samtaler, så jeg ånder lidt lettet op igen. Men så her til aften tjekker jeg igen og ser at han i går skrev til hende at han håbede hun havde det godt - og sådan noget. Måske uskyldigt... men hvorfor bliver han ved med at tage den slags kontakt?

Jeg ved ikke om jeg skal lægge det mindste i det eller om han bare spørger ind til en gammel ven(inde) som han ikke har haft kontakt med i knap 10 år.

Jeg har ikke det mindste imod at han har pigevenner, men så kunne han i det mindste fortælle mig det - han ved godt at jeg ikke har noget imod det 

Måske er jeg bare paranoid - vi venter vores første barn om få uger, og der er ingen tvivl om at hormonerne spiller lidt ind her. Jeg har sådan lyst til at spørge ind til beskederne men ønsker ikke at tage konfrontationen - og ved jo udemærket godt at jeg ikke bør tjekke hans mobil på den måde.

Øv, det er lidt svært. Tror I jeg lægger for meget i det?
Hvad ville I gøre? 

Nu helt uden at havde læst de andres svar, for jeg er jo nok ikke helt enig med dem, eller de er nok ret uenige med mig.  Jeg synes det er helt fair du læser hans beskeder, det med at han snakkede med sin eks osv. den var bare ikke gået her, og her har min kæreste ellers også haft en del med sine eks'er at gøre som jeg ikke fandt mig i... Og slet ikke da jeg var gravid.

Jeg ville konfrontere ham med det, lige på stedet, og helt ærlig du venter hans barn... kunne han ikke have lidt respekt for dig???  

Jeg vil ikke begynde at komme ind på de ting der er sket her, men kan kun sige jeg føler med dig, og jeg ville hvis jeg havde modet til det, også godt læse min kærestes beskeder osv. men dog kun hvis der var grund til mistillid. Eller i dit tilfælde knækket tillid der skal bygges op.

Jeg siger  for at du læser hans beskeder, og se så at få snakket med ham. (Jeg havde reageret gravid eller ej, på det.)

Anmeld

8. november 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Ja, jeg burde snakke med ham; den samtale er bare så svær. Jeg er så bange for bare at gøre tingene værre eller blæse noget op der i bund og grund var helt uden betydning.

Hvad nu hvis det bare er hyggesnak med en ven? Hvad nu hvis han i bund og grund bare flirter lidt uden at det er meningen at det skal føre til noget? Jeg kunne såmænd godt unde ham lidt "spænding"  hvis jeg vidste at det var alt hvad der var i det...

Hvis jeg skal være helt ærlig så nyder jeg da selv hvis en fyr giver mig lidt opmærksomhed/flirter lidt med mig - uden at jeg lægger noget som helst i det - hvis det udelukkende er opmærksomheden i det og det ikke er noget man gør for at det skal føre til noget...

Øv, den er svær 

Sådan er vi så forskellige  

Jeg ville ALDRIG acceptere flirt over telefon eller sms, og heller ikke tydelig flirt face to face for den sags skyld.

Jeg synes du skal tage snakken med ham. Du behøver jo ikke lægge ud med bebrejdelser og få ham til at føle sig som en skurk. Du kan jo åbne op for det stille og roligt og med respekt, og høre hvad han har at sige. Det kan jo også ske, at det får ham stoppet INDEN han måske falder i igen.

Det er vigtigt for jer alle tre, at der er ro på, når den lille kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.