Bliver en smule irriteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan ved du at de statusopdateringer er rettet mod dig og ikke bare en 'almindelig' opdatering?? Jeg tænker bare, at man godt kan komme til at se spøgelser når der er sådan noget latterligt rod i familien og det kan være dine søstre ikke retter den specifikt mod dig?? Bare en tanke...

Nok en god idé at blokere dem når du har det sådan med dem

Det var også min tanke. Underligt at føle, at de kun laver statusopdateringer for at irritere dig, når de ikke omhandler dig..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan ved du at de statusopdateringer er rettet mod dig og ikke bare en 'almindelig' opdatering?? Jeg tænker bare, at man godt kan komme til at se spøgelser når der er sådan noget latterligt rod i familien og det kan være dine søstre ikke retter den specifikt mod dig?? Bare en tanke...

Nok en god idé at blokere dem når du har det sådan med dem

Kan godt forstå du undre dig over status opdateringerne. Sjovt nok tikkede der en sms ind fra den mindste af søskende hvor i der stod "Det er altså storesøster der har lokket mig med til at prøve at gøre dig jaloux og fornærmet ved at lave statusser om det med julegave ønsker, jeg vil gerne sige fra til alt det, men kan ikke"

Jeg var ikke gal på den.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var også min tanke. Underligt at føle, at de kun laver statusopdateringer for at irritere dig, når de ikke omhandler dig..... 

Kan godt forstå du undre dig over status opdateringerne. Sjovt nok tikkede der en sms ind fra den mindste af søskende hvor i der stod "Det er altså storesøster der har lokket mig med til at prøve at gøre dig jaloux og fornærmet ved at lave statusser om det med julegave ønsker, jeg vil gerne sige fra til alt det, men kan ikke"

Jeg var ikke gal på den.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har desværre også en familie som ikke kan respektere mig og mine beslutning. Så kender det desværre så til dig.

Ja det er træls når ens familie ikke kan respektere ens valg og prøver på at ødelægge det ved at presse på og sige at man altså burde give en chance mere. Synes jeg har givet chancer nok.

Anmeld

8. november 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var ikke gal på den.

aaah, ok! Du kender dem jo bedst, så du kender nok også deres tankegang

Anmeld

8. november 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var ikke gal på den.

Så skriv da, at du ikke bliver fornærmet og jaloux, det er for små børn

Ærgerligt at I skal have det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.