Bliver en smule irriteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har noget familie, som overhovedet ikke kan respektere mine valg! 

Den sidste tid har de virkelig gjort sig til på facebook med statusser om at nu har de sendt mails til alle i familien med juleønsker! 

Hvad får de ud af at skrive sådan på fb? Håber de på at jeg kommentere deres statusser og siger "Hvad med mig, jeg har ikke fået nogen mail?" 

Sådan er jeg slet ikke, jeg nægter at kommentere lige på disse statusser, jeg har valgt at jeg vil ikke have kontakt med min mor pga. noget fra barndommen, jeg har valgt at sådan bliver det ved med at være - men alligevel presser disse to søstre på med at jeg skal give vores mor en chance mere. 

Never - jeg har selv taget røret, ringet til min mor og sagt at jeg giver hende aldrig flere chancer, fordi hun ikke kunne tage sig af mig da jeg var lille..

Min mor forstod budskabet - alligevel beklager hun sig til min ene søster om at jeg og min familie aldrig kommer og besøger hende eller ringer til hende.. 

Jeg kan slet ikke se hvad mine søstre får ud af at lave disse statusser, og presse på med at jeg skal give mig, og give min mor en chance til.. Det sker aldrig, jeg har taget mine valg, og sådan bliver det..

Jeg ignorere det virkelig, hvis jeg kommenterede deres statusser var jeg jo ikke ligeglad.. 

Ja måtte bare ud med noget raseri... 

Hvis I skulle ske og finde ud af hvem jeg er, så ssshhh! Ønsker at være ano lige med det her, da det jo kan googles! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Aagaard

Man kan jo vælge at fjerne personerne helt, eller bare slå fra så man ikke ser deres statusser =) så skal de vidst nok skrive direkte på din væg før du kan se det.

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Man kan jo vælge at fjerne personerne helt, eller bare slå fra så man ikke ser deres statusser =) så skal de vidst nok skrive direkte på din væg før du kan se det.

Jeg har faktisk sat og rodet med det på facebook, jeg aner ikke hvordan jeg gør, vil også have slået fra så de f.eks ikke kan skrive på min væg.

Anmeld

7. november 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg har faktisk sat og rodet med det på facebook, jeg aner ikke hvordan jeg gør, vil også have slået fra så de f.eks ikke kan skrive på min væg.

hvis du vil blokere folk så de ikke kan se din væg så går du ind under

startside -> privatindstillinger -> og så er der en der hedder noget med administrer blokerede personer den trykker du på og skriver personens navn som du ønsker at bloker.

Anmeld

7. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det lyder som en beslutning der har været hård for jer allesammen. Men ærgeligt at de ikke vælger at respektere det.

På din forside af facebook når en har lavet en status opdatering, hvis du kører den mus ind over - kan du så se et kryds?

Tryk på det kryds og så tryk "Foretag afmelding af...." så ville jeg mene at du ikke længere kan læse på det

Det med at de kan skrive på din væg, den kan jeg ikke lige hjælpe med

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

startside -> privatindstillinger -> og så er der en der hedder noget med administrer blokerede personer den trykker du på og skriver personens navn som du ønsker at bloker.

Okey, mener også man kan lave det sådan at de stadig kan se væggen, men ikke skrive.. hvis jeg blokere, så er det kun oplysningerne om mig de kan se. 

Anmeld

7. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

jydeinden skriver:

Det var nok en smartere måde at gøre det på en den jeg kom med

Anmeld

7. november 2011

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

Det var nok en smartere måde at gøre det på en den jeg kom med

hehe vidste det kun ved at tjekke det ud, for har faktisk aldrig brugt den funktion

Anmeld

8. november 2011

Anonym

Har desværre også en familie som ikke kan respektere mig og mine beslutning. Så kender det desværre så til dig.

Anmeld

8. november 2011

Anonym

Hvordan ved du at de statusopdateringer er rettet mod dig og ikke bare en 'almindelig' opdatering?? Jeg tænker bare, at man godt kan komme til at se spøgelser når der er sådan noget latterligt rod i familien og det kan være dine søstre ikke retter den specifikt mod dig?? Bare en tanke...

Nok en god idé at blokere dem når du har det sådan med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.