Sagen er den at jeg har noget familie, som overhovedet ikke kan respektere mine valg! 
Den sidste tid har de virkelig gjort sig til på facebook med statusser om at nu har de sendt mails til alle i familien med juleønsker!
Hvad får de ud af at skrive sådan på fb? Håber de på at jeg kommentere deres statusser og siger "Hvad med mig, jeg har ikke fået nogen mail?"
Sådan er jeg slet ikke, jeg nægter at kommentere lige på disse statusser, jeg har valgt at jeg vil ikke have kontakt med min mor pga. noget fra barndommen, jeg har valgt at sådan bliver det ved med at være - men alligevel presser disse to søstre på med at jeg skal give vores mor en chance mere.
Never - jeg har selv taget røret, ringet til min mor og sagt at jeg giver hende aldrig flere chancer, fordi hun ikke kunne tage sig af mig da jeg var lille..
Min mor forstod budskabet - alligevel beklager hun sig til min ene søster om at jeg og min familie aldrig kommer og besøger hende eller ringer til hende..
Jeg kan slet ikke se hvad mine søstre får ud af at lave disse statusser, og presse på med at jeg skal give mig, og give min mor en chance til.. Det sker aldrig, jeg har taget mine valg, og sådan bliver det..
Jeg ignorere det virkelig, hvis jeg kommenterede deres statusser var jeg jo ikke ligeglad..
Ja måtte bare ud med noget raseri...
Hvis I skulle ske og finde ud af hvem jeg er, så ssshhh! Ønsker at være ano lige med det her, da det jo kan googles!
Anmeld