Nan2 hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Mamalou

S.Maria skriver:

Da jeg havde kostbesøg af sundhedsplejersken sagde hun at jeg bare skulle fortsætte med 1'eren og give mindst 400ml MME om dagen eller jerndråber. 

Okay! Takker  

Jeg har også haft vores sundhedsplejerske på besøg til en snak om kost, men det er snart 2 måneder siden, og jeg husker ikke det hele længere  Så er det godt der kan hentes råd på Baby.dk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Tona

Mamalou skriver:

Oki takker!

Får din datter NAN2? Har du haft oplevet problemer med ondt i maven eller lign?

Min datter får ikke flaske mere (på nær vælling om aftenen), men hun fik Nan2 fra hun var 2 mdr. gammel og fremad. Der var ingen problemer overhovedet i forhold til at skifte fra Nan1 til Nan2. Vi oplevede at det mættede hende lidt mere det var den eneste forskel. Ikke noget bøvl med maven. 

Der er jo de samme vitaminer osv i dem begge, så det er jo lige fint at bruge den ene som den anden. Man skal jo bare huske at de skal have jerndråber hvis de ikke får 400 ml. jernberiget erstatning/vælling dagligt. (Nan1 og 2 er begge jernberiget)

Anmeld

7. november 2011

morethanperfect

Ja vi begyndte at gi Oscar Nan2 da han var 4 mdr.. 

Men vi gav heller ikke jerndråber ved siden af ..
Han fik ikke ondt i maven af det .  

Anmeld

7. november 2011

Ansemusen

Mamalou skriver:

Oki Så kunne det være jeg bare skulle forsætte som nu. Så tages der ihvertfald ingen chancer i forhold til, om bettemanden skulle få ondt i maven eller lign. 

Tak for hjælpen!

Selv tak  Og du skal i hvert fald ikke smide resten af 1eren ud, eller styrte rundt efter MME2, hvis den er udløbet. Du kan bruge begge dele.

Anmeld

7. november 2011

Mamalou

Amandas-mor skriver:

Min datter får ikke flaske mere (på nær vælling om aftenen), men hun fik Nan2 fra hun var 2 mdr. gammel og fremad. Der var ingen problemer overhovedet i forhold til at skifte fra Nan1 til Nan2. Vi oplevede at det mættede hende lidt mere det var den eneste forskel. Ikke noget bøvl med maven. 

Der er jo de samme vitaminer osv i dem begge, så det er jo lige fint at bruge den ene som den anden. Man skal jo bare huske at de skal have jerndråber hvis de ikke får 400 ml. jernberiget erstatning/vælling dagligt. (Nan1 og 2 er begge jernberiget)

Jeg troede man skulle skifte, men der kan man bare se Tak for hjælpen!

Anmeld

7. november 2011

Mamalou

morethanperfect skriver:

Ja vi begyndte at gi Oscar Nan2 da han var 4 mdr.. 

Men vi gav heller ikke jerndråber ved siden af ..
Han fik ikke ondt i maven af det .  

Takker for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.