Åh .. Jeg har det skidt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Maja_4000

Her lagde jeg syg i sidste uge, og min datter samtidigt. Det var sgu en hård omgang, og ingen til at tage over, men det gode er, at heldigvis overlever man jo alligevel 

God bedring 

Selvfølgelig overlever man .. Men det er sgu ikke sjovt mens det står på

Og tak (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Frk.S

Årh nej, god bedring!

Selv havde jeg det skidt i går med dårlig mave og kvalme - gik så over i hovedpine. Heldigvis var kæresten hjemme, så han kunne tage sig af Freja, så jeg kunne få slappet en del af.

Der gruede jeg godt nok for, hvis jeg skulle have det skidt i dag, hvor han jo skulle på arbejde. Heldigvis blev jeg frisk igen.

Og der kom jeg da til at tænke på, hvad gør man dog hvis man er syg, og er alene med barnet. Åh, det glæder jeg mig ikke til det sker engang. Jeg er SÅ sølle når jeg virkelig har kvalme. Nu var det ikke SÅ slemt i går som det kunne have været. Men hvis jeg virkelig kaster op og sådan, så er jeg bare intet værd.

Anmeld

7. november 2011

Maja_4000

Frk.S skriver:

Årh nej, god bedring!

Selv havde jeg det skidt i går med dårlig mave og kvalme - gik så over i hovedpine. Heldigvis var kæresten hjemme, så han kunne tage sig af Freja, så jeg kunne få slappet en del af.

Der gruede jeg godt nok for, hvis jeg skulle have det skidt i dag, hvor han jo skulle på arbejde. Heldigvis blev jeg frisk igen.

Og der kom jeg da til at tænke på, hvad gør man dog hvis man er syg, og er alene med barnet. Åh, det glæder jeg mig ikke til det sker engang. Jeg er SÅ sølle når jeg virkelig har kvalme. Nu var det ikke SÅ slemt i går som det kunne have været. Men hvis jeg virkelig kaster op og sådan, så er jeg bare intet værd.

Nej , sådan er jeg også :b

Mener at manden skal bruge en feriedag , hvis han skal blive hjemme .. Min kæreste har HELDIGVIS fri i morgen .. Så hvis jeg stadig har det skidt , er han her

Anmeld

7. november 2011

Sildefisk

er heller ikke sjovt. Her er jeg selv syg og har 2 små børn hjemme, hvoraf den ene har møb, manden er officer og har været væk 2 uger, der er en uge tilbage 

Anmeld

7. november 2011

Maja_4000

myr81 skriver:

er heller ikke sjovt. Her er jeg selv syg og har 2 små børn hjemme, hvoraf den ene har møb, manden er officer og har været væk 2 uger, der er en uge tilbage 

Ej , dét lyder ikke fedt :/

Anmeld

7. november 2011

Mamalou

Maja_4000 skriver:

Har prøvet Men hun er kun knap 11 måneder .. Hun gider kun se reklamer .. Og ikke særlig lang tid af gangen :b

Så nu tømmer hun alle de skuffer vi har i stuen .. Så må for rydde op når han kommer hjem

Og tak (:

Så er det ikke nemt at lokke med TV. Men så længe, der er skuffer nok så går det sikkert også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.