Åh .. Jeg har det skidt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Maja_4000

Ja .. Dét har jeg ! Ondt i maven og kvalme 

Og min kæreste har først fri om 2 timer .. Så der går i hvert fald 2½ time inden han er hjemme .. Og her sidder jeg med en UMULIG unge .. Åh .. Har ondt af mig selv :b Og af min datter , som jo ikke kan gøre for at mor har det dårligt

Øv .. Brok herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

MorTilEn2013Dreng

kender det har os kvalme og hovedepine.. men har dog ingen børn men har os bare ondt af mig selv 

Anmeld

7. november 2011

Maja_4000

Malou&Anders skriver:

kender det har os kvalme og hovedepine.. men har dog ingen børn men har os bare ondt af mig selv 

Øv :/

Anmeld

7. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Maja_4000 skriver:

Øv :/

rigtig meget brækket mig på gulvet på min skole.. 

Anmeld

7. november 2011

Mamalou

Øv! Kan du ikke bestikke din datter på den helt upædagogiske måde? Underholde med TV eller andet? Når det gælder overlevelse, så gælder alle kneb vel? 

God bedring herfra

Anmeld

7. november 2011

JulieE

Maja_4000 skriver:

Ja .. Dét har jeg ! Ondt i maven og kvalme 

Og min kæreste har først fri om 2 timer .. Så der går i hvert fald 2½ time inden han er hjemme .. Og her sidder jeg med en UMULIG unge .. Åh .. Har ondt af mig selv :b Og af min datter , som jo ikke kan gøre for at mor har det dårligt

Øv .. Brok herfra

Din stakkel Ikke at det kan hjælpe di, men du har en lidelsefælle i mig... Har sindsvagt ondt i halsen (gætter på en gang halsbetændelse ) og manden er på arbejde, så jeg har skulle fremtrylle aftensmad til mig selv og to børn og om lidt står den på nattøj og putning.... Ih... det e ikke sjovt, når man er skidt!!

God bedring til dig!!!

Anmeld

7. november 2011

wamse

Her lagde jeg syg i sidste uge, og min datter samtidigt. Det var sgu en hård omgang, og ingen til at tage over, men det gode er, at heldigvis overlever man jo alligevel 

God bedring 

Anmeld

7. november 2011

Maja_4000

Mamalou skriver:

Øv! Kan du ikke bestikke din datter på den helt upædagogiske måde? Underholde med TV eller andet? Når det gælder overlevelse, så gælder alle kneb vel? 

God bedring herfra

Har prøvet Men hun er kun knap 11 måneder .. Hun gider kun se reklamer .. Og ikke særlig lang tid af gangen :b

Så nu tømmer hun alle de skuffer vi har i stuen .. Så må for rydde op når han kommer hjem

Og tak (:

Anmeld

7. november 2011

Maja_4000

Malou&Anders skriver:

rigtig meget brækket mig på gulvet på min skole.. 

Anmeld

7. november 2011

Maja_4000

JulieE skriver:

Din stakkel Ikke at det kan hjælpe di, men du har en lidelsefælle i mig... Har sindsvagt ondt i halsen (gætter på en gang halsbetændelse ) og manden er på arbejde, så jeg har skulle fremtrylle aftensmad til mig selv og to børn og om lidt står den på nattøj og putning.... Ih... det e ikke sjovt, når man er skidt!!

God bedring til dig!!!

Åh .. Det lyder heller ikke sjovt ! :/

Tak , og i lige måde ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.