Taget der forkerte barn med hjem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Zeus

1012lmp skriver:

Kan i forklare mig hvordan helved en børnehave kan lade en tage det forkerte barn med hjem.. er sur og skuffet over børnehaven

Tobias skulle i dag hjem og lege med Adam.

Adams mor skulle hente demi børnehaven, jeg kender ikke adam mor og hun kender ikke mig og Tobias, vi havde bare aftalt det over sms da drengene havde snakket om de gerne ville lege sammen så i går blev det aftalt...

Da hun så kommer hjem bliver hun ringet op af børnehaven som fortæller at det er den forkerte Tobias hun har taget med hjem

Det var ikke min Tobias hun havde fået med men en anden Tobias.

Sagde udtrykkeligt i morges at Tobias skulle med Adam hjem og pædagogen skrev det i bogen!

Tænk jer hvad den anden Tobias' mor ikke tænker når hun får at vide at hendes dreng er blevet hentet af en ukendt mor i dag og er blevet taget med hende hjem... OMFG altså!!!!!!!!

Ej jeg var blevet tosset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

TaAsJu

Jeg var godt nok også blevet tosset hvis det var mig..

Anmeld

7. november 2011

Happiness

Tænk hvis de ikke havde opdaget det var den forkerte, og den anden Tobias' mor så var kommet?! Sikke en panik der havde været!!!

Og så kunne din Tobias bare have gået der og ventet på at blive hentet

Det er ikke iorden! Sådan noget må bare ikke ske!

Men det er jo nok også et resultat af de evige nedskæringer!!

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

Happiness skriver:

Tænk hvis de ikke havde opdaget det var den forkerte, og den anden Tobias' mor så var kommet?! Sikke en panik der havde været!!!

Og så kunne din Tobias bare have gået der og ventet på at blive hentet

Det er ikke iorden! Sådan noget må bare ikke ske!

Men det er jo nok også et resultat af de evige nedskæringer!!

Ja måske det er, men alligevel... de krydser jo børnene af inden de går hjem... der er så mange regler om hvem der må tage børnene med hjem så når der kommer en anden mor og tager et barn der ikke er sit eget med hjem så synes jeg nu nok lige at de skulle tjekke at det var ok...

Min Tobias var SÅ ulykkelig da han fandt ud af Adam var tager hjem uden ham...

Anmeld

7. november 2011

SussieThyssen

1012lmp skriver:

Vi er nye i byen og det var de også ellers kender de fleste her vidst hinanden...

Og Tobias ville have leget med Adam i går også ville jeg selvfølgelig have taget ham med derover.! MEN moderen siger så hun kunne hente dem 13.30 i dag også kunne de lege samme hele eftermiddagen og Tobias ville bare så gerne så synes egentlig det var okay... Men tror nu det er meget normalt faktisk...

Det er jo ikke anderledes end at Sebastian f.eks. går på legepladsen og finder en han gerne vil lege med også kommer hjem og siger "mor må jeg godt tage over at lege med Casper han bor i det hus lige derovre på den anden side af vejen" Så siger jeg nu også bare jo også lader ham gå derhjem at lege bare han ved hvornår han skal være hjemme!

Men ved ikke om det er forkert!

synes bare det er forargeligt at Børnehaven ikke har styr på hvilket barn der går hjem og med hvem!

Jamen der er vi bare SÅ enige.
Men godt der ikke skete noget der var værre.

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

SussieThyssen skriver:

Jamen der er vi bare SÅ enige.
Men godt der ikke skete noget der var værre.

Ja helt sikkert... kan slet ikke lade være med at tænke hvad der var sket hvis ikke de havde opdaget det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.