Taget der forkerte barn med hjem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.621 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. november 2011

1012lmp

Kan i forklare mig hvordan helved en børnehave kan lade en tage det forkerte barn med hjem.. er sur og skuffet over børnehaven

Tobias skulle i dag hjem og lege med Adam.

Adams mor skulle hente demi børnehaven, jeg kender ikke adam mor og hun kender ikke mig og Tobias, vi havde bare aftalt det over sms da drengene havde snakket om de gerne ville lege sammen så i går blev det aftalt...

Da hun så kommer hjem bliver hun ringet op af børnehaven som fortæller at det er den forkerte Tobias hun har taget med hjem

Det var ikke min Tobias hun havde fået med men en anden Tobias.

Sagde udtrykkeligt i morges at Tobias skulle med Adam hjem og pædagogen skrev det i bogen!

Tænk jer hvad den anden Tobias' mor ikke tænker når hun får at vide at hendes dreng er blevet hentet af en ukendt mor i dag og er blevet taget med hende hjem... OMFG altså!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

mamalicious

Av av ....den var slem !!!

Anmeld

7. november 2011

Lilje82

Av den var godt nok ikke så god!!! 

Anmeld

7. november 2011

jydeinden

1012lmp skriver:

Kan i forklare mig hvordan helved en børnehave kan lade en tage det forkerte barn med hjem.. er sur og skuffet over børnehaven

Adams mor skulle hente demi børnehaven, jeg kender ikke adam mor og hun kender ikke mig og Tobias, vi havde bare aftalt det over sms da drengene havde snakket om de gerne ville lege sammen så i går blev det aftalt...

Da hun så kommer hjem bliver hun ringet op af børnehaven som fortæller at det er den forkerte Tobias hun har taget med hjem

Sagde udtrykkeligt i morges at Tobias skulle med Adam hjem og pædagogen skrev det i bogen!

Tænk jer hvad den anden Tobias' mor ikke tænker når hun får at vide at hendes dreng er blevet hentet af en ukendt mor i dag og er blevet taget med hende hjem... OMFG altså!!!!!!!!

av den er ikke så heldig

men også stakkels den "rigtige" tobias´s mor, at man gerne vil gøre det rigtige og lave en hyggelig dag for ens barn og så kommer man hjem med en anden end man regnede med.. må da være frygteligt

Anmeld

7. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Den var godt nok uheldig!!!

Anmeld

7. november 2011

katrineoerum

Kan godt forstå du blev sur men jeg bliver lige nød til at fortælle om den gang min far to et ekstra barn med hjem fra børnehaven.

Han skulle hente min lillesøster og da han kommer der ned siger hun at hun skal have ham der drengen med hjem og det tager min far bare for gode ord (det skal man altså ikke når det kommer fra en tre årigt) og han troede det var noget min stedmor bare havde glemt at fortælle ham.

Kl 18.00 banker politiet så på døren. Der bliver stort påstyr da de kræver den "kidnappede dreng" udleveret.

Min far fik temlig røde øre 

Anmeld

7. november 2011

SussieThyssen

1012lmp skriver:

Ja..den er jo ikke så smart...uuuppssss!

Det er måske nok en der kan blive skrevet om i konfirmationssangene, men lige nu og her er den slet ikke morsom.

Nå men håber da, at alt er blevet udredt i den sidste ende.

Men jeg ved ikke...jeg ville nu ikke lade mit barn tage hjem til nogen jeg ikke kendte fysisk og som ikke kendte mit barn.
Men igen..det er ikke ment som en bebrejdelse..det er måske bare sådan de fleste gør nu til dags eller??

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2011

HeidiØ

Ej okay, hvor vildt det overhovedet kan lade sig gøre

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

katrineoerum skriver:

Kan godt forstå du blev sur men jeg bliver lige nød til at fortælle om den gang min far to et ekstra barn med hjem fra børnehaven.

Han skulle hente min lillesøster og da han kommer der ned siger hun at hun skal have ham der drengen med hjem og det tager min far bare for gode ord (det skal man altså ikke når det kommer fra en tre årigt) og han troede det var noget min stedmor bare havde glemt at fortælle ham.

Kl 18.00 banker politiet så på døren. Der bliver stort påstyr da de kræver den "kidnappede dreng" udleveret.

Min far fik temlig røde øre 

Ej hov... det var satme heller ikke så godt...

Tænker bare lidt at det der er børnehavens ansvar at sørge for hvem der kommer med hvem hjem altså... børnene kan jo ikke bare gå med hvem som helst. synes virkelig at det er grotesk..

Anmeld

7. november 2011

1012lmp

SussieThyssen skriver:

Ja..den er jo ikke så smart...uuuppssss!

Det er måske nok en der kan blive skrevet om i konfirmationssangene, men lige nu og her er den slet ikke morsom.

Nå men håber da, at alt er blevet udredt i den sidste ende.

Men jeg ved ikke...jeg ville nu ikke lade mit barn tage hjem til nogen jeg ikke kendte fysisk og som ikke kendte mit barn.
Men igen..det er ikke ment som en bebrejdelse..det er måske bare sådan de fleste gør nu til dags eller??

Kærligst
Sussie

Vi er nye i byen og det var de også ellers kender de fleste her vidst hinanden...

Og Tobias ville have leget med Adam i går også ville jeg selvfølgelig have taget ham med derover.! MEN moderen siger så hun kunne hente dem 13.30 i dag også kunne de lege samme hele eftermiddagen og Tobias ville bare så gerne så synes egentlig det var okay... Men tror nu det er meget normalt faktisk...

Det er jo ikke anderledes end at Sebastian f.eks. går på legepladsen og finder en han gerne vil lege med også kommer hjem og siger "mor må jeg godt tage over at lege med Casper han bor i det hus lige derovre på den anden side af vejen" Så siger jeg nu også bare jo også lader ham gå derhjem at lege bare han ved hvornår han skal være hjemme!

Men ved ikke om det er forkert!

synes bare det er forargeligt at Børnehaven ikke har styr på hvilket barn der går hjem og med hvem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.