Nogen der har oplevet brystbetændelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

CA

Anonym skriver:

Ka ik engang mærke på brystet uden jeg skriger af smerte. Ka ik holde det ud. Og føler mig som en elendig mor. Sidder bare og stortuder

Hvis det er så slemt ville jeg ringe til vagtlægen! Sådan skal du bestemt ikke ha det! Nu er jeg jo ikke læge, men det lyder da mere til at da HAR fået betændelse. Har du feber?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har i hvert fald været tæt på.

De gjorde sindssyg ondt. Blev røde og ja, stod ud i luften og jeg mindede en smule om Linse Kessler på trods af min normale b skål.

Jeg var på hospitalet (dog pga noget andet), men de satte mig i gang med at tømme begge bryster totalt for mælk og så blev der ellers lagt varme omslag på. Først varmedunke og derefter tonsvis af vat i bhén for at holde dem varme.

Det hjalp.

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Hvis det er så slemt ville jeg ringe til vagtlægen! Sådan skal du bestemt ikke ha det! Nu er jeg jo ikke læge, men det lyder da mere til at da HAR fået betændelse. Har du feber?

Ja har 38,4 i feber. Når jeg sidder med min dyne sveder jeg og hvis jeg tager den af fryser jeg

Anmeld

7. november 2011

Svenne

Ja, det har jeg! Heldigvis kun det ene bryst, men alligevel noget af det værste, jeg har prøvet.

Det blev helt rødt og hårdt på undersiden og gjorde ONDT. Men det værste var dog feberen!!

Jeg ringede til vagtlægen og fik ordineret pencilin. Han sagde, jeg skulle malke ud og smide mælken væk fra det bryst. Men det endte med, at jeg ammende, fordi det var det eneste, der kunne hjælpe med at tømme brystet helt.

Ring til vagtlægen. Og GOD BEDRING!

Anmeld

7. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

... Hvordan mærkes det?Har pludselig vildt ondt i det ene bryst. Konstant. Ka ik løfte en liter mælk uden det gør meget ondt. Kan ik holde ud at amme men har læst at det er eneste beh. Hva fan gør jeg?

Det der hjalp på mig var at malke lidt ud mens jeg var i bad og masserede babsen .. og så ammede jeg !! og stortudede samtidig, men jeg ammede !! Fik ikk pencillin selcvom jeg ringede til vagtlægen da jeg lå i 1 døgn med 39 i feber og ikke kunne bære noget ..  Han ville ikke give mig noget ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.