Nogen der har oplevet brystbetændelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

... Hvordan mærkes det?Har pludselig vildt ondt i det ene bryst. Konstant. Ka ik løfte en liter mælk uden det gør meget ondt. Kan ik holde ud at amme men har læst at det er eneste beh. Hva fan gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

CA

Ammer! Am am am am! Massér også brystet og find evt mælkeknuder og få dem løsnet, så de kan tømmes under amning. Måske det er nemmest under den varme bruser. Og så slap af og undgå kulde! 

Brystbetændelse er absolut ikke sjovt - og jeg vil aldrig mere ha det! 

Håber du får taget det i opløbet og at det ikke blir til noget

Anmeld

7. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

... Hvordan mærkes det?Har pludselig vildt ondt i det ene bryst. Konstant. Ka ik løfte en liter mælk uden det gør meget ondt. Kan ik holde ud at amme men har læst at det er eneste beh. Hva fan gør jeg?

Ja...MON ikke

Og det er mega ubehageligt.

Tag først din temperatur.
Derefter mærker du dit bryst efter og mærker om der er ømme knuder i brystet, som gør ondt under berøring..og har du feber og/eller ømme knuder, så kontakt lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Ammer! Am am am am! Massér også brystet og find evt mælkeknuder og få dem løsnet, så de kan tømmes under amning. Måske det er nemmest under den varme bruser. Og så slap af og undgå kulde! 

Brystbetændelse er absolut ikke sjovt - og jeg vil aldrig mere ha det! 

Håber du får taget det i opløbet og at det ikke blir til noget

Ka ik engang mærke på brystet uden jeg skriger af smerte. Ka ik holde det ud. Og føler mig som en elendig mor. Sidder bare og stortuder

Anmeld

7. november 2011

livhemdrup

Anonym skriver:

Ka ik engang mærke på brystet uden jeg skriger af smerte. Ka ik holde det ud. Og føler mig som en elendig mor. Sidder bare og stortuder

ej syns da du skal ringe til vagtlægen. Og få det tjekket det lyder da bestemt ikke behageligt.

Anmeld

7. november 2011

Mettefpigen

Det gør vildt ondt! Jeg vendte Lukas når jeg ammede, så han lå med hovedet på en pude istedet for armen fordi at så tømte han den side af brystet hvor mælkeknuderne var.. En stor tømning af brystet også forsvandt det!....

Anmeld

7. november 2011

Chris86

Anonym skriver:

Hop i et brusebad og lad vandet ramme dit bryst imens du masserer det rigtig rigtig længe og grundigt.. Det hjælper!!! Jeg har også haft det og hoooold nu k*ft det gør ondt!

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

jeg fik brystbetændelse i løbet af 1½ time. Lå med min datter på brystet, og pludselig havde jeg møghamrende ondt i min arm, og fik de sygeste kulderystelser og høj feber.. Så jeg måtte desværre en tur ind forbi lægevagten. Rigtig god bedring, og hvis ikke nogle af de gode fif de andre piger har givet hjælper, så tøv ikke med at kontakte vagtlægen.. Puhh hvor jeg stadig kan huske hvor smertefuldt det var

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

jeg fik brystbetændelse i løbet af 1½ time. Lå med min datter på brystet, og pludselig havde jeg møghamrende ondt i min arm, og fik de sygeste kulderystelser og høj feber.. Så jeg måtte desværre en tur ind forbi lægevagten. Rigtig god bedring, og hvis ikke nogle af de gode fif de andre piger har givet hjælper, så tøv ikke med at kontakte vagtlægen.. Puhh hvor jeg stadig kan huske hvor smertefuldt det var

Tak. Jeg har 38,4 i feber og fryser ad helveds til. Hva sagde lægen?

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

Anonym skriver:

Tak. Jeg har 38,4 i feber og fryser ad helveds til. Hva sagde lægen?

ja så er den skam nok god nok.. Jamen jeg fik noget i stedet for penicillin (kan ikke tåle penicillin) og så gik det lige så stille over i løbet af en uges tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.