Grrr... Hvor er det bare altså ustabilt det der!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Ayasmor

Mira0911 skriver:

Fuck der er lang ventetid for dig... Håber det går hurtigt.. 

Nu har jeg været på nettet uden afbrydelser i 1 time... 

Det går heldigvis okay hurtigt.. er nu nummer 6.. men bliver desværre smidt af en gang i minuttet nu.. Ej hvor lækkert, håber da at der er ved at være styr på dit nu.. Synes bare lige at det var pudsigt at vi begge har problemer, og kører over det samme netværk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

Det går heldigvis okay hurtigt.. er nu nummer 6.. men bliver desværre smidt af en gang i minuttet nu.. Ej hvor lækkert, håber da at der er ved at være styr på dit nu.. Synes bare lige at det var pudsigt at vi begge har problemer, og kører over det samme netværk

Ja det er ret pudsigt at vi begge bøvler... 

Hver dag oplever jeg at vi ryger af og så kan der gå nogle timer før vi er på igen... 

TDC sagde at der vil på et tidspunkt komme en gul mand ud og kigge på det... Dem er der kun 1 af i hele dk... Så ventetiden på ham, kan godt tage lang tid... 

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

Jeg har aldrig lige haft problemer før nu.. Og det eneste jeg fik i røret var en flabet mand der hele tiden sagde Arrrgghh?? når jeg fortalte hvordan min com reagerede.. så det fik jeg ikke meget ud af, andet end at jeg skal prøve at sætte koble en anden com på mit net, for han mente bestemt det var com der var noget galt med... hmmm

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

Jeg har aldrig lige haft problemer før nu.. Og det eneste jeg fik i røret var en flabet mand der hele tiden sagde Arrrgghh?? når jeg fortalte hvordan min com reagerede.. så det fik jeg ikke meget ud af, andet end at jeg skal prøve at sætte koble en anden com på mit net, for han mente bestemt det var com der var noget galt med... hmmm

Arj hvor flabet... Idiot.... 

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

Mira0911 skriver:

Arj hvor flabet... Idiot.... 

synes nu også det var en ret så spøjs måde at tale tilmig på

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

synes nu også det var en ret så spøjs måde at tale tilmig på

Ja... Det fik du så ikke så meget ud af... 

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

Mira0911 skriver:

Ja... Det fik du så ikke så meget ud af... 

nope.. men lige nu er det det 5 min siden jeg sidst blev smidt af

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

nope.. men lige nu er det det 5 min siden jeg sidst blev smidt af

Dejligt... Prøvede du på en anden computer eller? 

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

Mira0911 skriver:

Dejligt... Prøvede du på en anden computer eller? 

nej det er stadig den samme.. Jeg har ikke lige andre computere, så jeg er nødt til at skal have en af mine venner over med hans com, for at se hvordan den opfører sig

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

nej det er stadig den samme.. Jeg har ikke lige andre computere, så jeg er nødt til at skal have en af mine venner over med hans com, for at se hvordan den opfører sig

Okey... 

Kan da sige så meget at vi lige har haft besøg af TDC igen... Og de fandt fejlen... 

Det var vores dvd afspiller i stuen der lavede støj på linien, som så gjorde at nettet brød sammen hele tiden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.