Grrr... Hvor er det bare altså ustabilt det der!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Mira0911

Vores internet fungere bare ikke her...  Det har været så ustabilt siden Tirsdag i sidste uge... 

Tdc har været 2 i sidste uge... Da jeg lige kiggede ud på vejen, kom han igen, nåede aldrig op til mig igen, da nettet så lige pludselig kom igen... 

Gud hvor er det irriterende med så ustabilt et net... 

TDC siger det er fordi der er fejl på vores 220 volt's linie... Og at det sagtens kan være noget ved naboen som påvirker vores net... 

Det vil sige, hvis naboen tænder for noget bestemt, kan vores net gå ned ved det... 

Arj.. Ja.. Træls det er det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Ayasmor

Kender det alt for godt.. mit net har igår og idag smidt mig af sådan ca. hver 4. minut.. arrghh. Ikke nemt at læse til eksamen så

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

Kender det alt for godt.. mit net har igår og idag smidt mig af sådan ca. hver 4. minut.. arrghh. Ikke nemt at læse til eksamen så

Det er møghamrende træls.. 

Har du også Telenor? 

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

Mira0911 skriver:

Det er møghamrende træls.. 

Har du også Telenor? 

Er også snart ved at gå ud af mit gode skind. Jeg har fullrate.. ved dog ikke om de kører over telenors net?

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

Er også snart ved at gå ud af mit gode skind. Jeg har fullrate.. ved dog ikke om de kører over telenors net?

Okey... Telenor køre over TDC's net... Jeg ved ikke hvad Fullrate køre på af net... 

Ja det er noget så træls.. 

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

Mira0911 skriver:

Okey... Telenor køre over TDC's net... Jeg ved ikke hvad Fullrate køre på af net... 

Ja det er noget så træls.. 

Det er nok ikke usandsynligt at de kører derover også.. men hvis det nu gør det, så er det nok ikke jeres nabo der går i jeres net, men nok nærmere deres net det er galt med.. tror skisme lige jeg ringer derind

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

Har lige tjekket.. mit kører også over TDC's net

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

Det er nok ikke usandsynligt at de kører derover også.. men hvis det nu gør det, så er det nok ikke jeres nabo der går i jeres net, men nok nærmere deres net det er galt med.. tror skisme lige jeg ringer derind

Okey... Det var bare hvad TDC sagde da de var herude... Ved TDC har så sendt fejlen videre til en central i Århus, som sidder og holder øje med mit net, når de hopper af og på hele tiden, sænker hastigheden osv... Tdc sagde at de vil ringe inde fra centralen til mig, for at høre hvordan det går... 

De har ikke ringet derinde fra... 

Anmeld

7. november 2011

Ayasmor

okay.. jeg har nu ringet til teknisk support... nr. 17 i køen... Er ihvertfald træls at jeg bliver smidt af hele tiden

Anmeld

7. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

okay.. jeg har nu ringet til teknisk support... nr. 17 i køen... Er ihvertfald træls at jeg bliver smidt af hele tiden

Fuck der er lang ventetid for dig... Håber det går hurtigt.. 

Nu har jeg været på nettet uden afbrydelser i 1 time... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.