Betalte i for at få tjekket jeres mands sæd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Holmgreen

Hej

Min mand fik en henvisning fra sin læge, afgav prøven et par dage efter og så havde vi svaret inden for en lille uge.. og det var gratis...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Anonym trådstarter

Ville lige opdatere min har været ved egen læge og få sit sæd tjekket og det var i tip top. Så nu er det vidst min tur til at blive tjekket. Hvordan foregår det med kvinder ? Er det en blod prøve eller underlivs undersøgelse? Kender ingen som har prøvet det. 

Anmeld

10. november 2011

babymus77

Anonym skriver:

Ville lige opdatere min har været ved egen læge og få sit sæd tjekket og det var i tip top. Så nu er det vidst min tur til at blive tjekket. Hvordan foregår det med kvinder ? Er det en blod prøve eller underlivs undersøgelse? Kender ingen som har prøvet det. 

Ved det ikk helt med ser med:-) nok også min tur:-) hmm ka du tyde svarene som står?? Hvis ja så må du gerne sende en pb;-)

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Ved det ikk helt med ser med:-) nok også min tur:-) hmm ka du tyde svarene som står?? Hvis ja så må du gerne sende en pb;-)

Vi har ikke fået nogen svar på skrift de ringede bare fra lægen og sagde at hans så rigtig fint ud. 

Anmeld

10. november 2011

babymus77

Anonym skriver:

Vi har ikke fået nogen svar på skrift de ringede bare fra lægen og sagde at hans så rigtig fint ud. 

Svaret vi fik var at overordnet set så alt normalt ud.. Og så fik jeg papir med:-) Så må man jo gå ud fra det:-))

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Svaret vi fik var at overordnet set så alt normalt ud.. Og så fik jeg papir med:-) Så må man jo gå ud fra det:-))

Okay jeg har lige snakket med min læge og der fik jeg tid d.22 så skulle vi snakke om hvad der så skulle ske og jeg ville få taget nogle blodprøver... Jeg syntes bare der er så lang tid til, det er sådan noget man bare gerne vil have overstået så man kan få et svar. 

Anmeld

10. november 2011

babymus77

Anonym skriver:

Okay jeg har lige snakket med min læge og der fik jeg tid d.22 så skulle vi snakke om hvad der så skulle ske og jeg ville få taget nogle blodprøver... Jeg syntes bare der er så lang tid til, det er sådan noget man bare gerne vil have overstået så man kan få et svar. 

Ja præcis!! Jeg tror også jeg kontakter min læge for ventetiden kan jo være lang, og man bliver jo også ældre!! Men sikkert jeg ikk kan få hjælp før vi har prøvet et år??!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.