Betalte i for at få tjekket jeres mands sæd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. november 2011

Anonym trådstarter

Vi har prøvet i over et år og få vores ønske barn, men der er intet sket. Så nu fik jeg min mand til at ringe til lægen, men han vidste ikke om det var noget vi selv skulle betale for. Han var faktisk ikke til den store hjælp hvad gjorde i andre i denne situration ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Muhmi

Vi var begyndt at snakke om at blive tjekket efter et års tids prøven, men der var gevinst to gange lige efter hinanden (Først endte i MA) efter halvanden år og den sidste blev heldigvis og blev til min dejlige dreng...

Men om det koster noget, DET ved jeg desværre ikke... Det håber jeg da ikke det gør

Anmeld

7. november 2011

madsenmor

da vi snakkede med min læge om det mente hun det var gratis hvis lægen lavede testen mens det koster noget privat

Anmeld

7. november 2011

merichs

Vi betalte ikke for det

Anmeld

7. november 2011

MetteT

Vi betalte ikke for det... Lægen sendte en henvisning til sygehuset og så sku vi bare komme derop med den og de sendte svar tilbage til lægen... 

Knus..

Anmeld

7. november 2011

Miss BananaHammock

Vi betalte heller ikke. Hverken får mandens sædprøve, mine blodprøver eller passageundersøgelsen hos mig. Det var først da vi kom i behandling at vi begyndte at betale for medicin og behandlingen. 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Hans læge vil kontakte ham i eftermiddag, når han havde fundet ud af hvad der skulle ske. Så nu venter vi spændt. 

Anmeld

7. november 2011

babymus77

Jeg blev rigtig utålmodig!! Så sendte min kæreste afsted og kostede 500 kr, og svar 40 min efter:-)) stadig ikke gravid så den næste der skal tjekkes er jo nok mig!!

Anmeld

7. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Vi har prøvet i over et år og få vores ønske barn, men der er intet sket. Så nu fik jeg min mand til at ringe til lægen, men han vidste ikke om det var noget vi selv skulle betale for. Han var faktisk ikke til den store hjælp hvad gjorde i andre i denne situration ?

Man skal ikke betale for de indledende undersøgelser. 

Anmeld

7. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Vi betalte ikke for det, vi fik en henvisning til en gynækolog som så sendte min kæreste til københavn for at få dyrket en sædprøve

Det er en del af udredningen for hvorfor man ikke bliver gravid  

for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.