Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: smiler ja hvem skal vi tage...???
smiler ja hvem skal vi tage...???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sandorff skriver: jeg sammenlignede den ikke. kom bare med en pointe om at man ikke kan ændre på sin stemme, end ikke celine dion.jeg mener ikke at nik og jay synger dårligt, mener faktisk de laver ok musik som man bliver i godt humør at og kommer nogle gange med nogle strofer/tekster der rammer plet.om de er verdens bedste, nej - det er de ikke. men JEG mener ikke de er så elendige som du mener
jeg sammenlignede den ikke. kom bare med en pointe om at man ikke kan ændre på sin stemme, end ikke celine dion.jeg mener ikke at nik og jay synger dårligt, mener faktisk de laver ok musik som man bliver i godt humør at og kommer nogle gange med nogle strofer/tekster der rammer plet.om de er verdens bedste, nej - det er de ikke. men JEG mener ikke de er så elendige som du mener
Ja, jeg mener så at de laver elendig musik, som jeg ikke kan holde ud at høre på. Men så har vi jo bare forskellige meninger, og det jo også helt fint
LunaLykke skriver: Ja, jeg mener så at de laver elendig musik, som jeg ikke kan holde ud at høre på. Men så har vi jo bare forskellige meninger, og det jo også helt fint
Mmmm, lærkre mænd der synger mere end fantastisk
sandorff skriver: ja, ellers ville det da også være kedeligt
ja, ellers ville det da også være kedeligt
Præcis
Jeg er 100% enig med dig og slukkede for Danish Music Awards da de fik årets ærespris!!!
TbCp skriver: Jeg er 100% enig med dig og slukkede for Danish Music Awards da de fik årets ærespris!!!
Oh no, fik de en ærespris ?
LunaLykke skriver: Oh no, fik de en ærespris ?
Ja! Det er vanvittigt!!!
TbCp skriver: Ja! Det er vanvittigt!!!
Armen det går da helt galt for dansk musik i øjeblikket. Trist
twinboys skriver: skal du se mere???
skal du se mere???
Ejjj nu må du STOPPE!!!!! du jo ond,
Hva vil du ha for nettet? altså hvis du vil sælge?
Hvornår har du ses med alle de kendte lækre mænd???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128