Har ik brug for en overskrift....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

twinboys

kimfrit skriver:

hihi nej men håber der er andre der nyder dem

det gør jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

lycly

sandorff skriver:

jeg syntes ikke du har ret. deres look er det samme, men deres tekster er altså blevet meget mere modne.
og det er ikke fordi jeg bare er åh-så-stor-fan af dem. men mener nu altså de er modnet rent fagligt.

Jeg har ikke lyttet til nogen af deres seneste tekster, det var nu mest deres stemmer jeg hentydede til. Er ved at være træt af at høre/se på dem Men du har nok ret i at deres tekster er mere modne nu. Og ikke handler så meget om numser og bryster

Anmeld

7. november 2011

nilletøz

sandorff skriver:

jeg syntes ikke du har ret. deres look er det samme, men deres tekster er altså blevet meget mere modne.
og det er ikke fordi jeg bare er åh-så-stor-fan af dem. men mener nu altså de er modnet rent fagligt.

Anmeld

7. november 2011

sandorff

LunaLykke skriver:

Jeg har ikke lyttet til nogen af deres seneste tekster, det var nu mest deres stemmer jeg hentydede til. Er ved at være træt af at høre/se på dem Men du har nok ret i at deres tekster er mere modne nu. Og ikke handler så meget om numser og bryster

nu er det jo sværet at ændre ens stemme...
celine dions stemme er også den samme hun havde 10 år siden...

Anmeld

7. november 2011

sandorff

twinboys skriver:

jo da Kløften 2012

okay, hvem skal vi så hænge ud med?

Anmeld

7. november 2011

twinboys

sandorff skriver:

smiler ja hvem skal vi tage...???

Anmeld

7. november 2011

twinboys

sandorff skriver:

der er ikke nogle offentlig gjort endnu

Anmeld

7. november 2011

Diana...

7. november 2011

lycly

sandorff skriver:

nu er det jo sværet at ændre ens stemme...
celine dions stemme er også den samme hun havde 10 år siden...

Du kan da ikke sammenligne Nik og Jay med Celine Dion ?  Celine Dion kan jo rent faktisk synge, og har kunne synge de sidste 10 år. Nik og Jay kan IKKE synge, de synger/rapper bare på den der irriterende måde, det lyder som om de konstant græder

Anmeld

7. november 2011

sandorff

LunaLykke skriver:

Du kan da ikke sammenligne Nik og Jay med Celine Dion ?  Celine Dion kan jo rent faktisk synge, og har kunne synge de sidste 10 år. Nik og Jay kan IKKE synge, de synger/rapper bare på den der irriterende måde, det lyder som om de konstant græder

jeg sammenlignede den ikke. kom bare med en pointe om at man ikke kan ændre på sin stemme, end ikke celine dion.
jeg mener ikke at nik og jay synger dårligt, mener faktisk de laver ok musik som man bliver i godt humør at og kommer nogle gange med nogle strofer/tekster der rammer plet.
om de er verdens bedste, nej - det er de ikke. men JEG mener ikke de er så elendige som du mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.