Idéer til julegave til dagplejemor søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Isabeau

sismofutten skriver:

Hvorfor skyldes det, at hun ikke må tage i mod gaver - og hvordan har I fået det af vide (tænker bare, om det samme gælder hos os )

Vi gav vores forrige dagplejemor en blomst til jul sidste år, hvor hun fortalte, at hun faktisk ikke måtte ta' imod den, "men vi siger det ikke til nogen", sagde hun bare :p

Ved at sosu-hjælpere heller ikke må tá ' imod gaver - er ikke 100 på hvorfor?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Sommersko

Tusind tak for alle jeres svar og ideer  den med kuglen var rigtig god, tror desværre bare ikke min datter, kan sidde stille for sådan noget.

Anmeld

12. november 2011

K&S

Tilmeldt skriver:

Hihi... Oki! Men tak for tip!! Det lyder til at være nogle gode råd!!

Hvor købte du kugler? Jeg tænkte på IKEA!? Sidste år (mener jeg) havde de nogle store flotte nolge.

Stine og Lisa.

Jeg har lige været i IKEA og har købt 5 store røde julekugler uden dekoration til 25 kroner  De kunne også fås i guld og sølv

Anmeld

12. november 2011

millesofie

A.S. skriver:

Det er første år vores datter går i dagpleje, og vi er så glade for vores dagplejemor, at hun selvfølgelig skal have en lille julegave.

Kom derfor frisk med ideer, hvad I førhen har givet/tænkt jer at give i år. Det skal helst ikke være vin eller chokolade.

jeg gav min dagplejer (godt nok afskedsgave) et lille trætørrestativ til dukker med små klemmer på og i hver klemme var en lille gotte (chokolade, karamel og lign) havde pakket det hele ind i celofan (staves?)

jeg var nemlig også lidt tør for ideer

Anmeld

12. november 2011

K&S

millesofie skriver:

jeg gav min dagplejer (godt nok afskedsgave) et lille trætørrestativ til dukker med små klemmer på og i hver klemme var en lille gotte (chokolade, karamel og lign) havde pakket det hele ind i celofan (staves?)

jeg var nemlig også lidt tør for ideer

Ih, det lyder rigtig sødt og meget kreativt

Anmeld

12. november 2011

jydeinden

Isabeau skriver:

Vi gav vores forrige dagplejemor en blomst til jul sidste år, hvor hun fortalte, at hun faktisk ikke måtte ta' imod den, "men vi siger det ikke til nogen", sagde hun bare :p

Ved at sosu-hjælpere heller ikke må tá ' imod gaver - er ikke 100 på hvorfor?? 

sosuerne har noget at gøre med at mange af deres patienter/klienter ikke hver dag er ved deres fulde fem, og for at undgå at nogen bliver beskyldt for at have stjålet fra de gamle så har man lavet den regel

men mange af dem giver nu alligevel i smug.. og det samme gør der til dpérne, i hvertfald i århus kommune

Anmeld

13. november 2011

K&S skriver:

Jeg har lige været i IKEA og har købt 5 store røde julekugler uden dekoration til 25 kroner  De kunne også fås i guld og sølv

Uhh, tak for et godt tip!!

Stine og Lisa.

Anmeld

13. november 2011

twinboys

Jeg er dagplejer og de bedste gaver man kan få af børnene er da klart de forældre der kender mig smag... thi hi... Jeg har fået trip trap nisser, georg Jensen julepynt til juletræet... Vaser, smykker... 

Husk det er tanken der tæller... Men jeg går dagligt med et smykke som jeg fik for 3år siden og jeg tænker på dagplejebarnet når jeg kigger på det... Det samme gør jeg ved det barn jeg fik vasen fra, for hver gang jeg får en buket blomster tager jeg den vase frem og så sender jeg det dagplejebarn en varm tanke...

Hvert år når jeg pynter juletræ og pynter op til jul tænker jeg på 6 dagplejebørn som gav mig trip trap nisserne og Georg Jensen julepynt til juletræet...

Jeg har også fået et gavekort på 400kr til en ansigtsbehandling...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.