Idéer til julegave til dagplejemor søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

AnneBJ

Tilmeldt skriver:

De er jo hjemmelavet, så det er bare et billede jeg har fundet!!

Jeg har tænkt mig at finde nogle billige store kugler, så Lisa kan lave et ordentlig tryk!

Stine og Lisa.

Råd herfra:

Køb RIGELIGT med kugler (afhængig af maling type kan det vaskes af med en vådserviet og den er klar til brug igen)

Væbn dig med MASSSER af tålmodighed

Forvent IKKE at aftrykket ligner en perfekt hånd, med 5 fingre a' 3 led hver.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Isabeau

Her må min dagplejer ikke ta' imod gaver, og hun fortjener virkelig et eller andet. Hun er bare den bedste! Måske man bare sku give en blomst fra en 'anonym beundrer' .p

Anmeld

6. november 2011

AnneBJ skriver:

Råd herfra:

Køb RIGELIGT med kugler (afhængig af maling type kan det vaskes af med en vådserviet og den er klar til brug igen)

Væbn dig med MASSSER af tålmodighed

Forvent IKKE at aftrykket ligner en perfekt hånd, med 5 fingre a' 3 led hver.... 

Ha ha´.... Råd fra en erfaren eller...??

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

AnneBJ

Ha ha´.... Råd fra en erfaren eller...??

Stine og Lisa.

Jep - forsøgte mig i sidste weekend..

Anmeld

6. november 2011

AnneBJ skriver:

Jep - forsøgte mig i sidste weekend..

Hihi... Oki! Men tak for tip!! Det lyder til at være nogle gode råd!!

Hvor købte du kugler? Jeg tænkte på IKEA!? Sidste år (mener jeg) havde de nogle store flotte nolge.

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

AnneBJ

Tilmeldt skriver:

Hihi... Oki! Men tak for tip!! Det lyder til at være nogle gode råd!!

Hvor købte du kugler? Jeg tænkte på IKEA!? Sidste år (mener jeg) havde de nogle store flotte nolge.

Stine og Lisa.

De har masser i IKEA. Men halvdelen eller noget i den stil er med glimmer/dekoration... 

Jeg har købt 2 kasser i Bilka, med 4 i hver. Jeg målte (inden jeg købte dem) og Felix' hånd kunne være der. Altså ved at pakke dem ud og måle

Anmeld

6. november 2011

AnneBJ skriver:

De har masser i IKEA. Men halvdelen eller noget i den stil er med glimmer/dekoration... 

Jeg har købt 2 kasser i Bilka, med 4 i hver. Jeg målte (inden jeg købte dem) og Felix' hånd kunne være der. Altså ved at pakke dem ud og måle

Har du ik nogle billeder jeg må se?

Hvor gammel er Felix?  Hvorfor fik man ik sådan en idé da de var spæd og ikke gjorde modstand!?griner..

Stine og Lisa.

Anmeld

7. november 2011

AnneBJ

Tilmeldt skriver:

Har du ik nogle billeder jeg må se?

Hvor gammel er Felix?  Hvorfor fik man ik sådan en idé da de var spæd og ikke gjorde modstand!?griner..

Stine og Lisa.

Han er 7 mdr.

Billederne jeg har er ikke så gode, for det var mens de lå til tørre. Det første er bare for at vise, hvordan han sad i højstol og jeg dyppede hånden i maling - far sad klar på den anden side af Felix med juletræskuglerne.. 

Jeg forsøgte at lave aftryk af Felix' hånd da han var 19 dage - OH MY et svineri!! Han blev ved med at folde den lille hånd sammen og der var farve overalt... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. november 2011

sismofutten

Isabeau skriver:

Her må min dagplejer ikke ta' imod gaver, og hun fortjener virkelig et eller andet. Hun er bare den bedste! Måske man bare sku give en blomst fra en 'anonym beundrer' .p

Hvorfor skyldes det, at hun ikke må tage i mod gaver - og hvordan har I fået det af vide (tænker bare, om det samme gælder hos os )

Anmeld

7. november 2011

Tona

A.S. skriver:

Det er første år vores datter går i dagpleje, og vi er så glade for vores dagplejemor, at hun selvfølgelig skal have en lille julegave.

Kom derfor frisk med ideer, hvad I førhen har givet/tænkt jer at give i år. Det skal helst ikke være vin eller chokolade.

Ej okay hvor slemt, jeg har aldrig vist at man gav dp julegaver før nu...Godt at jeg nåede at læse tråden inden jul så jeg kan købe noget  

Min datter er kun lige begyndt i dp for nogle mdr. siden, men alligevel kikset at jeg slet ikke har tænkt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.