Kan I ikke hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Isabeau

Nu har vi set tante og onkel 3 gange på halvanden uge. I ca. 3 timer hver gang...

Men jeg kan stadig ikke holde tanken ud at sku' aflevere Stella hos dem De har selv 2 børn på 3 år en på 8 mdr.; drenge som Stella leger fint med... Kan jeg bede onkel komme her og se efter Stella eller er det mig som er egoistisk og en alt for pyldret hønemor? De leger som sagt godt sammen...

Var ved jordmoder idag og hun skød lillesøster til og veje en 3200-3300 gram, og med alle mine plukveer og diarre, er hun ude inden for et par uger  

Men hvor det fylder så meget i mine tanker det med Stella og pasning... Ville ønske jeg ku' bruge min dagplejemor - hende er jeg 110% tryg ved. Ork altså!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Livsmor

Det kan jo være at du føder i dagstimerne, så prøv da at tag en snak med DP. Måske hun vil være villig til at ha´ hende lidt ekstra. Normalt kommer man jo hurtigt hjem 2 gang.

Anmeld

10. november 2011

K&S

NJN skriver:

Jeg tror også bare du skal springe ud i det nu.. Det lyder til at du har trukket den længe nu, måske lidt for længe. Så jeg tror at det er et godt valg med din veninde, og så spring ud i det og vis dig som den stærke mor, der viser sin datter, at det her det skal nok blive godt og hyggeligt selvom det ikke er mor og far.  held og lykke med det!

den springer jeg lige med på...!

Anmeld

10. november 2011

K&S

Isabeau skriver:

Nu har vi set tante og onkel 3 gange på halvanden uge. I ca. 3 timer hver gang...

Men jeg kan stadig ikke holde tanken ud at sku' aflevere Stella hos dem De har selv 2 børn på 3 år en på 8 mdr.; drenge som Stella leger fint med... Kan jeg bede onkel komme her og se efter Stella eller er det mig som er egoistisk og en alt for pyldret hønemor? De leger som sagt godt sammen...

Var ved jordmoder idag og hun skød lillesøster til og veje en 3200-3300 gram, og med alle mine plukveer og diarre, er hun ude inden for et par uger  

Men hvor det fylder så meget i mine tanker det med Stella og pasning... Ville ønske jeg ku' bruge min dagplejemor - hende er jeg 110% tryg ved. Ork altså!!! 

Hvad er det, der gør dig så usikker ved at lade tante og onkel passe Stella?

Anmeld

10. november 2011

Isabeau

K&S skriver:

Hvad er det, der gør dig så usikker ved at lade tante og onkel passe Stella?

Lyder åndsvagt, men tanten har nogle andre værdier og opdragelsesmetoder - frygter at Stella ikke kan lide mig/kende mig når jeg henter hende igen... 

Anmeld

10. november 2011

K&S

Lyder åndsvagt, men tanten har nogle andre værdier og opdragelsesmetoder - frygter at Stella ikke kan lide mig/kende mig når jeg henter hende igen... 

Jeg er ikke i tvivl om, at Stella godt vil kunne finde ud af, at der er forskel på reglerne hos henholdsvis tante/onkel og jer 

Hånden på hjertet - jeg tror ikke, du skal være så bekymret

Anmeld

10. november 2011

K&S

Isabeau skriver:

Jeg kunne bedre forestille mig, at hun måske tager afstand til dig, når du kommer hjem med en lille ny end fordi hun er blevet passet af onkel og tante...!

Det vigtigste er bare, at du ikke viser din usikkerhed i nærheden af Stella - for så vil hun automatisk være usikker og det er synd

Anmeld

10. november 2011

Isabeau

K&S skriver:

Jeg kunne bedre forestille mig, at hun måske tager afstand til dig, når du kommer hjem med en lille ny end fordi hun er blevet passet af onkel og tante...!

Det vigtigste er bare, at du ikke viser din usikkerhed i nærheden af Stella - for så vil hun automatisk være usikker og det er synd

Har lige siddet og snakket med manden imens, som mener de skal ha' chancen - og jeg er blevet lidt mere tryg efter snakken. Har ikke noget problen med at hun blir passet, mere at hun skal sove ude

Aftalt med tante og onkel at stella og jeg kigger forbi i morgen eftermiddag, sludrer, leger og siger til Stella, hun skal sove derinde og så kører, ligesom når hun blir afleveret i dagplejen. Hurtigt afrivning af plaster, hvis du forstår? 

Anmeld

10. november 2011

K&S

Isabeau skriver:

Har lige siddet og snakket med manden imens, som mener de skal ha' chancen - og jeg er blevet lidt mere tryg efter snakken. Har ikke noget problen med at hun blir passet, mere at hun skal sove ude

Aftalt med tante og onkel at stella og jeg kigger forbi i morgen eftermiddag, sludrer, leger og siger til Stella, hun skal sove derinde og så kører, ligesom når hun blir afleveret i dagplejen. Hurtigt afrivning af plaster, hvis du forstår? 

Super godt...! Skal hun så sove der i morgen aften?

Anmeld

10. november 2011

Isabeau

K&S skriver:

Super godt...! Skal hun så sove der i morgen aften?

Tror vi bruger nogle timer derinde imorgen og så kan hun sove der fra lørdag-søndag, så kommer vi til morgenmad. Næste weekend kan vi måske ta' en overnatning mere? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.